Masih Ingat Pelakon Linda Hashim Isteri Beego? Penampilan Terkininya Jadi Bualan Peminat

Penampilan pelakon Linda Hashim yang dilihat mengenakan imej berhijab sejak Ram.adan lalu mengundang perhatian warganet di laman Instagram.

Tinjauan di b3b3rapa posting m3ndapati, Linda atau nama p3nuhnya Norhazlinda Hashim tampil d3ngan im3j b3rk3naan t3rmasuk k3tika sambutan hari raya Aidilfitri yang lalu.

Wanita berusia 35 tahun itu turut membuat ‘review’ produk bersama suaminya yang juga pelakon, Beego sehingga mendapat pujian ramai mengenai penampilan tersebut.

Bagaimanapun, Linda tidak membuat sebarang kenyataan kepada peminat dan pengikut tentang penampilan terbarunya itu.

Pasangan berkenaan mendirikan rumah tangga pada 8 Jun 2013 dan dikurniakan tiga puteri kesayangan iaitu Jelita Clarissa, Anggun Cassandra dan Indah Camella.

Empat tahun berehat, Linda Hashim akhirnya kembali berlakon – “Bila payment cecah lima angka, rasa macam tolak rezeki pula”

SETELAH empat tahun berehat daripada bidang lakonan, pelakon Linda Hashim akhirnya terbuka hati untuk kembali semula ke lapangan tersebut.

Linda atau nama s3b3narnya Nor Hazlinda Hashim, b3rkata, dia m3n3rima tawaran drama kali ini b3rikutan anak-anaknya sudah s3makin m3mb3sar s3lain m3ndapat p3rtolongan daripada suami, B33go dan ibu m3ntuanya.

“S3l3pas hampir 3mpat tahun saya tak p3gang skrip… Sorry k3pada produc3r-produc3r yang s3b3lum ini ada tanya dat3 tapi saya m3nolak atas s3bab nak fokus jaga anak-anak dulu.

“Tapi bila dah banyak drama yang saya tolak, lately ini bila payment dia pun cecah lima angka, rasa macam menolak rezeki pula bila Allah bagi.

Linda berkongsikan naskhah skrip untuk drama terbaharunya, Rindu Yang Hilang.

“Orang lain sampai tak ada kerja nak bekerja… memang rasa ralat tolak rezeki Allah bagi dan sedih sangat tak dapat masuk set jumpa kawan-kawan lama tapi kasihankan anak-anak, so tolak sahaja dulu,” katanya.

M3nurut Linda lagi, s3panjang t3mpoh dia ‘b3rtapa’, ramai pihak b3rtanyakan bila dia akan k3mbali b3rlakon dan akhirnya k3rinduan p3minat bakal t3rungkai d3ngan drama t3rbaharu lakonanya itu.

Lat3ly ini bila paym3nt dia pun c3cah lima angka, rasa macam m3nolak r3z3ki pula bila Allah bagi.

Dalam pada itu, dia juga b3rasa bimbang d3ngan tahap lakonanya s3l3pas b3r3hat t3rlalu lama.

“Ramai pun dah bertanya saya bila nak berlakon balik jadi saya cuba bahagikan masa sebaiknya untuk keluarga dan shooting atas bantuan ibu mentua kesayangan saya serta suami yang sangat memahami.

Linda bersama tiga orang anaknya, Clarissa, Cassandra dan Camelia.

“Semoga Allah permudahkan urusan saya dan kita semua… Sekarang ini macam manalah rupa acting saya setelah dekat empat tahun tak berlakon ni? Boleh ke tidak,” katanya.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply