Tak Ada Jerawat Langsung! Wanita Terpukau Lihat Kecantikan Isteri Fizo Omar

Baru-baru ini, isteri kepada pelakon Fizo Omar iaitu Fazeera Nazri menjadi perhatian netizen gara-gara kecantikan yang dimilikinya sehingga mencetuskan pelbagai reaksi ramai.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh Fizo Omar di laman TikToknya, dia bersama isteri kesayangannya itu sedang membeli belah di sebuah pasar raya sambil membincangkan sebuah jenama herba yang telah menjadi isu di laman sosial sebelum ini

@iamfizoomar

Bertahun dah guna baru tahu. muka dah cuak dah tu haa lainkali baca dulu okay?

♬ original sound – Fizo Omar – Fizo Omar

Dalam video tersebut, Fazeera kelihatan terpinga-pinga sebaik sahaja suaminya meminta dia membaca perkataan ‘pork’ yang terdapat pada bahagian maklumat pada produk tersebut

Sedangkan, ‘pork’ yang dimaksudkan di bahagian maklumat tersebut adalah ia sesuai digunakan untuk digunakan pada daging lembu, ayam, kambing dan termasuklah babi.

Sebelum ini ramai yang salah sangka bahawa produk tersebut mengandungi babi walhal sebahagian netizen tidak membaca dengan baik apa yang ingin disampaikan oleh produk itu.

Cantiknya Fazeera!

Susulan itu, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terpegun dengan kecantikan semulajadi yang dimiliki oleh Fazeera dan tetap anggun meskipun wajahnya tidak mempunyai sebarang alat solek.

 

Ulang-ulang video sebab nak tengok isteri Fizo ni

Bukan itu sahaja, ramai wanita yang sanggup mengulangi video terbabit demi melihat kejelitaan Fazeera dan ada individu yang mendakwa wajahnya mirip seperti isteri penyanyi terkenal, Haqiem Rusli iaitu Anis Sofea.

Sekadar info, Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar pernah mendirikan rumah tangga bersama usahawan, Mawar Karim pada November 2013 namun bercerai pada 10 Julai 2019. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Wan Maryam.

Kemudian, Fizo telah berkahwin dengan Fazeera pada 21 Oktober 2021 dan hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

 

Be the first to comment

Leave a Reply