Connect with us

Hiburan

Habis Lah Aliff Syukri Kali Ni! Kini Ali Puteh Datang Bawa S4ksi Atas 1su Isteri Arw4h Abam

Published

on

Menurut pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan ini, pertemuan itu tidak boleh dijadikan tatapan umum memandangkan ia melibatkan marvah keluarganya.

Dan saya melihat video itu tujuannya menyampaikan sumbangan,sumbangan itu akan di bagi ke balu saya bersyukur sebab ada juga orang membantu, dan juga yang datang menziarah keluarga arw4h.

Tapi kedatangan di sana  yang saya tidak faham kenapa soalan-soalan yang berkaitan keluarga,a1b keluarga  ditanya daripada segi itu.

Aku tahu kau seorang yang kaya raya,jadi kalau kau nak bagi sumbangan,datang bagi sumbangan tanya khabar dan balik,tapi yang saya tengok di instagram untuk mengetahui lebih lanjut boleh tengok di youtube saya,dan tidak secara kena mengenanya kau cuba melariskan youtube kau dengan berita kemat1an orang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rindu YG tersemat rindu padamu

A post shared by syed ali mubarrak aljuffrey (@aliputehofficial) on

Jadi saya cakap ini tidak adil kalau kau nak buat begitu kau kena ambil dua keterangan balu dan juga keluarga,tanpa unsvl keluarga kau terus keluarkan video,sikit sebanyak akan membuka a1b keluarga kami,sedangkan arw4h ini pergi tidak ada cerita satu pun yang buruk keluar di laman sosial malah cerita yang baik-baik sahaja.

Sedangkan kemat1an arwah tak nampak pun batang hidung kau,tak nampak pun semasa saya sedang susah bersama arw4h,dulu tidak pernah pun ada insan yang hebat ini bila kemat1an arw4h abang saya kau jadikan ini 1su dan video yang bagus untuk di upload supaya orang f1tnah saya.

Dia tidak faham,dia buat macam ni boleh memecah belah keluarga orang,dimana adab dia sebagai seorang islam,yang kita masih kesedihan kesian soalan yang di tanya itu berkaitan harta,Ya Allahh dimana sifat keagamaan kamu.

Sumber : YouTube

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending