[VIDEO] ‘Alamat dan username masing-masing pun kelakar..’- Lirik Lagu ‘Di Matamu’ Sebagai Ucapan Majalah Sekolah Tarik Perhatian Sufian Suhaimi

Baru-baru ini penyanyi lagu ‘Di Matamu’ iaitu Sufian Suhaimi telah berkongsi satu video mengenai kata-kata yang terdapat dalam majalah sekolah yang ditulis oleh sekumpulan pelajar tingkatan 5 iaitu berupa lirik lagu ‘Di Matamu’.

Video yang ditemui dalam laman twitter itu menarik perhatiannya kerana beliau merasakan bahawa kelas tersebut sangat sporting dan mewujudkan kenangan yang bermakna di zaman sekolah.

Sempena dengan musim ambil keputusan SPM baru-baru ni, saya upload video yang saya jumpa di Twitter @/‪Syazlianasazal1‬. Terus rindu zaman sekolah. Kepada adik-adik 5AWAM2, terima kasih menjadikan #DiMatamu sebahagian memori persekolahan kalian. Mesti kelas ni meriah dan jadi bualan guru-guru di sekolah.

Saya doakan semua berjaya dalam pelajaran dan kehidupan. Kejarlah cita-cita kalian, buatlah ibubapa kalian bangga. The struggle youre in today is developing the strength you need for tomorrow. 
P/s: alamat dan username masing-masing pun kelakar.

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sempena dengan musim ambil keputusan SPM baru-baru ni, saya upload video yang saya jumpa di Twitter @/‪Syazlianasazal1‬. Terus rindu zaman sekolah. Kepada adik-adik 5AWAM2, terima kasih menjadikan #DiMatamu sebahagian memori persekolahan kalian. Mesti kelas ni meriah dan jadi bualan guru-guru di sekolah. Saya doakan semua berjaya dalam pelajaran dan kehidupan. Kejarlah cita-cita kalian, buatlah ibubapa kalian bangga. The struggle youre in today is developing the strength you need for tomorrow. P/s: alamat dan username masing-masing pun kelakar.

A post shared by Sufian Suhaimi ?? (@sufiansuhaimi_) on

PART 2 :

Disamping itu, Sufian Suhaimi turut menjadi perhatian netizen selepas kemenangannya di pentas  AJL33. Penampilannya kelihatan lebih kemas dan tampan berjaya mencairkan ramai gadis.

Berikut merupakan gambar terbaru Sufian Suhaimi

Rata-rata neyizen turut terhibur dengan video tersebut dan menganggap kelas tersebut sangat sporting dan meriah.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber : Instagram Sufiansuhaimi

Be the first to comment

Leave a Reply