Ifan Seventeen Kelihatan Sedang Berdua-duaan Dengan Seorang Wanita Berstatus Isteri Orang?

Selepas kem4tian isteri pada penghujung tahun lalu, berita kurang enak muncul dari penyanyi Ifan Seventeen. Ifan dikhabarkan jadi serbvan dalam sebuah pangsapuri dengan seorang perempuan dengan status isteri orang.

Video serbvan itu sendiri menjadi tular menerusi beberapa akaun instagram g0sip sejak pagi ini (3/6/20190. Namun entah mengapa, selang beberapa minit video tersebut telah dih4puskan

Sumber Video: Detik.com

Dari info yang diterima Suara.com, video tersebut memperlihatkan seorang wanita berbaju hitam dan berambut panjang keluar dari sebuah bilik. Wanita yang didakwa bernama Citra Monica itu terlihat panik kerana wajahnya dirakam oleh beberapa orang lelaki.

Wanita terlihat berang dan tidak selesa dengan kamera yang dirakam.

“Kamu kok jahat amat sih sama aku,” kata wanita tersebut.

Tak lama selepas itu, muncul seorang lelaki mirip Ifan Seventeen. Ifan terlihat mengenakan t-shirt berwarna hitam dan ceseluar pendek berwarna pink.

Wajah Ifan Seventeen terlihat santai dan tersenyum. Bekas suami arwah Dylan Sahara itu kemudian betanya kepada orang yang merakam, “dari mana mas?”

Kemudian, Ifan Seventeen diminta untuk duduk oleh si lelaki perakam. Ifan kemudian menyebut, “Allahu akbar. Ada apa ini mas?”

Lalu lelaki tersebut kemudian bertanya, “ini sama siapa mas? Tapi sudah menikah?”

Ifan Seventeen kemudian menjawab, “Katanya sudah cerai. Citra, ini teman aku, teman SMA, ke sini lagi main-main,” jawab Ifan Seventeen.

Berita tersebut kini tengah menjadi buah mulut netizen di Indonesia, namun sehingga waktu ini belum ada ulasan lanjut dari pihak Ifan.

Sumber: detik.com via menujukebenaran

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply