“Saya Ingin Meminta Maaf,” – Akhirnya, Sam Bunkface Buka Mulut Dedah Perkara Sebenar Isu Cer4i

Vokalis kumpulan Bunkface, Sam Annuar atau Shamsul Annuar akhirnya memberikan kenyataan mengenai kes perceraiannya bersama bekas isteri, Aida Azira Hussin yang kian h4ngat diperkatakan sejak semalam.

Menerusi Instagram, bapa kepada anak itu berkongsi rasa.

“Salam, disini Sam ingin mengesahkan bahawa pada Januari lepas Sam dan Aida telah memfailkan penc3raian perkahwinan kami di hadapan hakim Mahkamah Syariah.

“Perkahwinan kami yang bertahan selama 4 tahun diakhiri dengan persetujuan bersama dan demi kebaikan diri masing masing.

“Sam ingin meminta maaf kerana menyimpan berita ini selama beberapa bulan, ini adalah kerana Sam amat menjaga privasi keluarga Sam, dan juga demi menjaga perasaan kedua dua belah pihak keluarga Sam dan keluarga Aida,” tulisnya.

Sam pada masa sama turut menjelaskan keduanya tetap berhubungan atas faktor menguruskan anak, Maleeq.

“Walaupun kini kami tidak lagi tinggal bersama, tetapi hubungan Sam dan bekas isteri masih lagi baik dan kami berhubung bagi urusan menjaga Maleeq.

“Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini.

“Doakan Sam untuk tabah meneruskan perjalanan dibumi Allah ini. Assalamualaikum,” akhirinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam, disini Sam ingin mengesahkan bahawa pada Januari lepas Sam dan Aida telah memfailkan penceraian perkahwinan kami di hadapan hakim Mahkamah Syariah . Perkahwinan kami yang bertahan selama 4 tahun diakhiri dengan persetujuan bersama dan demi kebaikan diri masing masing. . Sam ingin meminta maaf kerana menyimpan berita ini selama beberapa bulan, ini adalah kerana Sam amat menjaga privasi keluarga Sam, dan juga demi menjaga perasaan kedua dua belah pihak keluarga Sam dan keluarga Aida. . Walaupun kini kami tidak lagi tinggal bersama, tetapi hubungan Sam dan bekas isteri masih lagi baik dan kami berhubung bagi urusan menjaga Maleeq. . Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini. Doakan Sam untuk tabah meneruskan perjalanan dibumi Allah ini. Assalamualaikum.

A post shared by Shamsul Annuar (@sambunkface) on

Terdahulu, Aida dan Sam mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015 dan hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq yang kini berusia dua tahun.

Pasangan ini telah dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Nikah, Masjid Al-Islam Serdang Jaya, Ustaz Mohd Ramizi. Pengantin lelaki menyerahkan tiga dulang hantaran berbalas jumlah yang sama daripada pihak pengantin perempuan.

Aida telah menerima mas kahwin berjumlah RM 1000, senaskah Al-Quran, sebentuk cincin, sehelai sejadah dan sepasang set telekung. Pihak lelaki pula dibalas dengan sebentuk cincin,snaskah Al-Quran dan sehelai sejadah.

Pasangan ini memilih untuk berbulan madu di Koh Tao, Thailand selama lima hari kerana mereka sememangnya  mencintai suasana pantai dan melancong.

Lagi beberapa foto majlis akad nikah serta resepsi Sam Bunkface dan Aida dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Foto: Intagram Sam/Carian Google via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply