Tampil berbeza dari orang lain, Neelofa tampil beri kata2 semangat buat gadis ini!

 

Setiap orang pasti mempunyai tahap keyakinan diri yang berbeza. Keyakinan diri ini boleh jatuh terjunam ketika rasa diri tidak mempunyai kelebihan seperti orang lain.

Hal ini sering dialami oleh gadis istimewa Ain yang sering ‘insecure’ terhadap kekurangan fizikal wajahnya dan berasa kurang senang terhadap diri sendiri.

Gadis berusia 21 tahun itu berkongsi sebuah foto di laman Twitter berserta kapsyen yang berbunyi “t’s okayy to be different, right?” dengan mendapat lebih 41,000 tanda suka dan 9,500 ulang kicau oleh netizen.

Paling menarik perhatian apabila dia telah menerima kata-kata semangat daripada pengacara popular, Neelofa sendiri melalui Twitter peribadinya!

Menerusi tweet tersebut, Neelofa turut memuji Ain kelihatan sangat canttik dan tidak perlu risau untuk menjadi sesuatu yang berbeza daripada orang lain.

Warganet lain turut memberikan kata-kata positif pada ruangan komen dimana lebanyakkan mereka berkata Ain tidak perlu risau dengan perbezaan yang ada pada dirinya itu.

Semangat seperti ini yang kita mahukan! Saling menyokong antara untuk satu sama lain tanpa menghiraukan perbezaan yang ada dalam diri masing-masing.

Sumber : Ainhhzrn. via celotehsaje

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply