Kongsi Swafoto Bersama Gigi Hadid, Farah Nabilah Cuuri Tumpuan Netizen

Bakat lakonan yang dimiliki oleh pelakon jelita Farah Nabilah, memang tidak dapat dinafikan lagi sejak dirinya memasuki industri hiburan. Selain pandai membawa watak yang diberikan, pelakon ini juga mempunyai aura tersendiri yang mampu menarik para peminatnya.

Menerusi Instagram Farah, dia berkongsi beberapa foto dirinya yang kini berada di New York, bersempena satu acara yang melibatkan sebuah barangan kosmetik berjenama. Namun, apa yang lebih mencuri tumpuan netizen adalah fotonya bersama seorang supermodel terkenal dunia iaitu Gigi Hadid. Wow!

Menurut Farah, mereka berdua banyak menghabiskan masa bersama ketika acara tersebut berlangsung dan dia sangat kagum dengan sifat yang ada pada diri Gigi. Gigi Hadid merupakan ikon fesyen terkenal di dunia dan sangat disukai ramai. Dia juga merupakan model di pentas peragaan terbesar seperti New York Fashion Week dan Victoria Secret. Selain itu, Gigi merupakan bekas kekasih penyanyi terkenal iaitu Zayn Malik.

Memang tidak dinafikan, Farah merupakan selebriti yang bertuah bertemu dengan ikon tersebut. Ternyata perjumpaan mereka berdua membuatkan rakan artis dan netizen membanjiri ruangan komen pelakon itu.

Rata-rata netizen teruja melihat foto yang dikongsikan Farah bersama Gigi Hadid. Mereka turut menyuruh pelakon tersebut menyampaikan salam buat ikon fesyen tersebut.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This Fit Me Matte & Poreless Liquid Foundation is my holy grail ! There are 25 shades for all Malaysian skintone, banyak choice kan? Formula matte yang tidak mengeringkan kulit, blurs pores & natural finish! Go and check out Fit Me at Watsons online ! ? Link : https://www.watsons.com.my or just click the link on my bio ! @watsonsmy #MNYFASHIONWEEK #MAYBELLINEMALAYSIA #WATSONSMY

A post shared by Farah Nabilah (@farahnabilahofficial) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy weekend! Berehat for a bit today. I am using the anti-aging side of my #LUNA2 with serum/oil, macam ada orang massage kan muka ?? Link in bio!

A post shared by Farah Nabilah (@farahnabilahofficial) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Farah Nabilah via OHBulan

Be the first to comment

Leave a Reply