“Terp4ksa Jual Cincin Kahwin Bayar Bil Perubatan’ – Rihana Oksana Dedah Sesuatu

Nampaknya isu mengenai rumah tangga bekas Ratu Cantik Rusia, Rihana Oksana dengan Sultan Muhammad V masih belum berkesudahan lagi. Terbaru, Rihana memberitahu dia terp4ksa menjual cincin kahwinnya bernilai £ 203,000 (RM1juta).

Menurutnya, dia sangat terdes4k dan memerlukan wang selepas ditinggalkan ketika sedang hamil 4 bulan. Ujarnya lagi, wang tersebut digunakan untuk menampung bil perubatannya di Switzerland dan mendedahkan hampir kehilangan anaknya berikutan Leon berdepan beberapa komplikasi ketika dalam kandungan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kisah berkenalan kami. Bahagian 3: Sejak pertama kali saya lihat suami saya, saya tak tahu kenapa tapi dalam fikiran saya, saya yakin dia adalah bapa kepada anak-anak saya dimasa depan. Tapi ketika itu, saya cepat-cepat buang perasaan tu sebab masih terlalu awal. Sebelum suami saya pulang ke Malaysia, saya ada bertanya sama ada dia telah berkahwin atau mempunyai anak – dia memberitahu bahawa dia sudah bercerai pada tahun 2015 kerana bekas isterinya dari Czech Republic telah berbohong bahawa wanita itu tidak mempuntai ikatan perkahwinan dan mengikut dokumen yang ada, wanita itu tidak bercerai dinegaranya pada waktu itu. Suami saya berkongsi bahawa wanita itu selalu menggunakannya bagi mendapatkan wang dan bukannya berusaha mendapatkan zuriat. Suami saya memberitahu, dia tidak pernah mempunyai anak dan itulah impian terbesar dalam hidupnya. Ketika kami tiba di Malaysia, suami saya berdiri di hadapan saya dengan pakaian yang saya tak pernah lihat iaitu tradisional Melayu, saya sempat bertanya kenapa dia pakaiannya kelihatan pelik, tiba-tiba dia membentangkan sejadah untuk solat dan sesudah itu dia berdoa. Itu kali pertama saya lihat orang Islam solat. Selepas suami saya selesai solat, dia saya memberitahu satu hari nanti dia akan mengajar saya segala-galanya mengenai Islam. Bersambung lagi…

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Daily Mail malaporkan, Rihana mendakwa dia terp4ksa menjual cincin rekaan Jacob Arabo iaitu sama seperti dipakai oleh Victoria Beckham tiga kali kurang daripada nilai asalnya.

“Saya tidak akan menyatakan harga saya menjualnya, tetapi ia adalah tiga kali kurang daripada kosnya,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postpartum depression?????? Very often I hear from new moms about this phenomenon The birth of a baby can trigger a jumble of powerful emotions, from excitement and joy to fear and anxiety. But it can also result in something you might not expect — depression. For me, I can notice, that I have very quickly change of mood, from very happy and to very stressed, and it can happened from 1 to 10 times a day… And it started from the 2nd month after my pregnancy… Most new moms experience postpartum “baby blues” after childbirth, which commonly include mood swings, crying spells, anxiety and difficulty sleeping. I wanted to ask young moms how did you go throw this period of your life?

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Terdahulu, Rihana mendakwa dia dan anaknya sudah tidak bertemu dengan Sultan Muhammad V sejak Disember tahun lalu. Rihana turut mend4kwa baginda seolah cuba bersembunyi daripadanya.

Minggu lalu, The Sun UK melaporkan Rihana did4kwa menuntut sebuah rumah agam bernilai £8 juta (RM41.2 juta) berserta nafkah anaknya sebanyak £24,000 (RM123,694) sebulan.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply