[VIDEO] “Takvt Dia Tak Datang2, Dan Takkkkk….” – Jawapan Sharifah Shahira Win Habis Bila Sufian Minta Izin Nak Bawa Anaknya Keluar

Nama penyanyi Sufian Suhaimi dikatakan menjadi topik hangat di media sosial selepas persembahannya di Anugerah Juara Lagu 33 (AJL33) yang berlangsung pada 3 Februari yang lepas.

Gara-gara membawa set “Pelamin” di pentas penyanyi lagu ‘Di Matamu’ itu berjaya membuatkan ramai penonton tersentuh sehinga ada yang menitiskan air mata. Bukan itu sahaja, netizen juga turut membuat spekulasi bahawa persembahannya mempunyai kaitan dengan kisah silam Sufian Suhaimi.

Walau bagaimanapun, Sufian Suhaimi telah memberikan penjelasan terhadap perkara tersebut dan mengatakan bahawa beliau telah “Move On” dan sudah lama melupakannya.

Baru-baru ini pelakon Sharifah Shahira telah memuatnaik video beliau yang sedang ditemubual bersama Sufian Suhaimi. Perkara yang menarik perhatian netizen adalah apabila Sufian bertindak meminta izin Sharifah Shahira untuk keluar dengan anak daranya.

Jawapan Shahira yang spontan dan sempoi memecahkan ketawa Sufian Suhaimi dan orang sekeling mereka.

Video dimuat naik oleh Shahira di laman instagram miliknya bersama kapsyen yang tidak kurang lawaknya dan berjaya menarik perhatian ramai netizen sehingga mencapai 400k tontonan!

Kapsyen :

Bila anak aku dah besar sangat

Orang ajak anak kita kluar…kita tak memilih..sbb sedar diri dan ruang

Janji baik..sbb kita tau anak kita tak sempurna jugak

Kita nak jadi mak mertua di sayangi

Semua takut ngan aku….

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bila anak aku dah besar sangat Orang ajak anak kita kluar…kita tak memilih..sbb sedar diri dan ruang Janji baik..sbb kita tau anak kita tak sempurna jugak Kita nak jadi mak mertua di sayangi Semua takut ngan aku….

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy) on

Rata-rata netizen terhibur dengan jawapan Shahira berkenaan Sufian Suhaimi ingin keluar dengan anaknya. Malah adik kepada Sharifah Shahira iaitu Sharifah Sakinah juga turut meninggalkan komen yang mengatakan syarat untuk menjadi anak saudaranya.

kalau sufian suhaimi nak jadi anak sedara i. waji kena party ya

part yg takut dia x dtg2 tu xleh bla! dan takkkk….!!!!

kak, kak mmg seriously always buat saya ketawa dan ceriakan hari saya dengan video akk. terbaik. thanks kak

adoii caption dan video win sis…may i repost… gelak guling2 dah ni

pian nerd… tapi lawak jugak… check out kt youtube…

Best dapat mak mertua macam ni @sufiansuhaimi cool n kecoh

Sumber: Instagram Shieraijoy via gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply