“Isteri bagi peluang kedua pada Ezad Lazim” – Imbau Saat Ezad Lazim Dit4han Ketika Isteri Alami Kegvguran

Berkongsi pandangan netizen di ruang Instagram berikutan pengakuannya menerusi program Mingguan Wanita tidak lama dulu, isteri kepada penyanyi Ezad Lazim Zeana Ramli secara tak langsung mengimbau kembali memori.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by zeanaramli (@zeanaramli) on

Ezad ditahan atas tuduhan penyalahgunaan d4dah dan difahamkan, ketika itu dia baru sahaja alami kegugvran, beberapa tahun lalu.

Jelasnya seperti ketika ditemu bual program berkenaan, waktu menerima berita tersebut, dia berada di klinik untuk pemeriksaan lanjutan akibat kegvguran.

Lalu, mendapat panggilan menyatakan suami dit4han polis.

Tidak mahu terus sisihkan suami gara-gara najis dad4h, wanita ini tekad membantu seterusnya memberi peluang kedua kerana tidak mahu si suami terus terjebak ke arah keh4ncuran.

Malah, situasi melihat anak tidur lena di bahu Ezad yang ketika itu berg4ri dengan lengkap beruniform pen4ra turut membuatkannya sedar bahawa anak-anak masih memerlukan bapa si bapa.

View this post on Instagram

Ketika mendapat khabar berita Ezad ditangkap atas tuduhan dadah, dirinya baru sahaja keguguran. Hati isteri mana yang tidak sedih. Namun demi suami tercinta, dia bangun dan terus memberi peluang kedua buat Ezad. #mingguanwanita #temansetiapwanita

A post shared by Mingguan Wanita (@mingguanwanita) on

Pada masa sama, Ezad dilihat turut meninggalkan komen memohon maaf di atas keterlanjurannya suatu ketika dulu dan jelasnya, sebagai selebriti, dia seharusnya memberikan pengaruh positif kepada masyarakat.

“Bagi saya ini perkongsian untuk kita bersama… meningkatkan kesedaran masyarakat terhadap keburukan d4dah.

“Saya sebagai insan yg dikenali ramai saya rasa saya harus tampil untuk memberikan impak dan influence yang positif buat masyarakat.

“Masalah d4dah adalah masalah yang harus kita pandang serius kerana ini masalah untuk agama bangsa dan negara,” tulisnya.

Kini Ezad sudah bebas dari perkara tersebut dan semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat dan pedoman buat semua.

Foto : Instagram Zeana Ramli & Mingguan Wanita via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply