“Betul tu takkan dalam 1 Juta contoh yea, dia kena gambar semua, penat wei”- Netizen

Siapa menyangka, sejak kebelakangan ini nama penyanyi popular Naqiu dari kumpulan Boboy terpalit kontr0versi apabila did4kwa tidak peduli dengan beberapa orang peminat yang sudah menunggu lama bagi bergambar bersamanya.

Bagaimanapun, menerusi mStar Online penyanyi popular itu akui terguris dengan c4cian diberikan.

Namun begitu, Naqiu menjelaskan terp4ksa mendahulukan ahli kelab peminatnya yang telah mengeluarkan sejumlah wang bagi sertai sesi bertemu peminat pada minggu ketiga program popular Gegar Vaganza yang mana dikenali sebagai Naqiurious.

“Ia terjadi dua minggu lepas, saya memang ada sesi bertemu peminat di parking. Memang kami yang anjurkan, kesemua mereka mendaftar dan ada membership card dengan pihak pengurusan saya.”

Ujar Naqiu setelah selesai sidang media, dia mendahulukan ahli kelab peminatnya itu dan bila sudah hujung-hujung dia dah pun penat ketika itu dan ada juga fans lain bukan ahli kelab minta berfoto.

Tidak berniat…

Secara jujur, ujarnya dia tak reject semua malah masa berjalan dari tempat pertemuan dengan ahli kelab peminatnya itu sebelum ke kereta juga dia masih sempat melayan mereka.

“Tapi ada yang tak sempat. Masa tu pun saya dan pihak pengurusan sampai dah kena sound dengan pengawal keselamatan sebab parking dah nak tutup,” katanya lagi kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Naqiu tidak berniat untuk mengecewakan peminatnya yang sudah menunggu. Namun begitu, menerusi laman Instagram pula ramai netizen bertindak memberikan maklum balas positif terhadap isu terbabit.

Malah ada diantaranya juga merasakan isu terbabit tidak seharusnya berlaku kerana selebriti juga pasti tidak mampu untuk bergambar dengan semua peminatnya.

Sumber: mStar OnlineInstagram

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply