“Ewah emoji tu…””- Ben Amir kngsi foto tapi respon Mira Filzah lain pula yang jadi perhatian

Pelakon dan pengacara Nona ini bagaimanapun menjadi diantara selebriti popular yang memiliki ramai peminat namun ia bukan sekadar rupanya yang cantik tapi bakat dimiliki selebriti ini juga tidak dinafikan sentiasa mendapat respon luar biasa.

Malah salah satu drama lakonannya bersama Ben Amir juga meraih tumpuan netizen dan drama bertajuk ‘Sweet Dreams’ sentiasa trending!

Terbaru, melihat foto dikongsikan Mira juga membuatkan mereka menjadi tumpuan netizen yang mana Mira telah memuat naik tiga keping foto mereka.

Foto bersama jadi perhatian peminat

Dalam pada itu, menjenguk pula kelaman Instagram milik pelakon hero drama itu ramai teruja melihat Ben ‘payung’ foto mereka bersama tanda sokongan buat Mira.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dropping by to support her new product launching @lunaskinz_hq ! Goodluck @mfmirafilzah and all the best !

A post shared by BenAmirr (@benamirr) on

Oleh kerana, ramai peminat suka akan gandingan mereka foto mereka bersama membuatkan peminat tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan pelbagai maklum balas di posting Ben.

Diruangan komen juga, perkongsian foto itu turut membuatkan Mira juga memberikan respon dengan mengucapkan terima kasih atas kedatangannya.

Komen Mira pula jadi perhatian ramai

Namun begitu, respon Mira gara-gara ’emoji’ mendapat perhatian peminat sehingga ia meraih lebih 3 ribu tanda suka dan pelbagai balasan lucu peminat.

Reaksi netizen

Sumber: Ben Amir, Mira Filzah via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply