Ramai ‘patah hati’, Radin Era Dah Berpunya?

Foto dikongsikan pengacara dan penyampai radio terkenal, Radin menerusi laman Instagram miliknya seolah-olah memberikan bayangan kini sudah berpunya

Radin melalui Instagram, tidak hanya memuat naik foto seorang wanita cantik yang mengenakan serba biru ini namun turut menulis kapsyen bersemut.

Posting Radin jadi perhatian

Selain menulis lirik lagu, Radin dilihat memberikan ucapan buat wanita ini yang dikenali sebagai Azlina Idris dengan mengucapkan ‘happy birthday sayang.’

Perkongsian penyampai radio ini juga mendapat perhatian ramai dan tidak hanya pengikut malah rakan selebriti terkenal turut meninggalkan pelbagai maklum balas.

Mereka mengucapkan tahniah dan tumpang gembira melihat posting berkenaan dan sempat mengusiknya yang dikatakan sudah berbau nasi minyak.

Posting berkenaan juga meraih lebih 37,000 tanda suka yang turut mendoakan kebahagian pengacara dan penyampai radio terkenal ini diruangan komen.

Dalam pada itu, melalui laman Instagram Meletop juga, dikongsikan mengenainya dan turut menjadi tumpuan netizen sehingga posting tersebut meraih pelbagai maklum balas.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@radin_era dah taken lah gaisss ? aduuu ada yang patah hati ke tuuu ? #MeleTOP . Repost @radin_era

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

79721193_560894381143437_756701625185619160_n

Namun begitu, jejaka ini juga membuatkan ramai peminat kelihatan patah hati selain turut mengucapkan tahniah selepas mendengar kisahnya yang dikongsikan sejak semalam.

Screenshot_288

Screenshot_289

Screenshot_290Screenshot_291

Screenshot_292

Screenshot_293

Terdahulu, penyampai radio Era FM ini pernah dikaitkan dengan penyanyi dan pelakon popular Ayda Jebat.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Meletop, Radin ERA/ HCL

Be the first to comment

Leave a Reply