“Masya Allah auranya”- Tudung Hanis Zalikha, ‘warehouse sale’ cakenis laris sampai berbaris panjang!

Tidak hanya bergelar pelakon namun selebriti cantik, Hanis Zalikha juga merupakan seorang usahawan yang cukup dikenali ramai khususnya netizen wanita.

70706045_157523875311287_2766723844506145542_n

Terutama jenama tudungnya ‘cakenis’ dan terbaru isteri kepada pelakon Hairul Azreen ada berkongsikan satu rakaman video menerusi laman sosial Instagram miliknya.

Sekali lagi, membuatkan peminat dan pengikut terkejut apabila Hanis Zalikha melakukan ‘warehouse sale’ dan ternyata sambutannya sangat hebat.

Manakan tak, jika dilihat menerusi rakaman video yang telah dimuat naik Hanis Zalikha baru-baru ini, kelihatan netizen beratur panjang menantikan giliran masing-masing.

Tudung Hanis Zalikha ‘laris’

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Video ini yang buat nangis pagi-pagi tu. Terima kasih kepada semua yang sudi. Dan lagu ini ditujukan buat suami & team saya. Sambil nangis lagi.

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Difahamkan, jenama tudung Hanis Zalikha ini bermula sebagai projek kecil namun siapa menyangka ia berkembang menjadi jenama tudung terlaris.

Bagaimanapun, menerusi perkongsian itu Hanis mengatakan video itu membuatkan dia menangis pagi-pagi selain berterima kasih kepada semua.

“Video ini yang buat nangis pagi-pagi tu. Terima kasih kepada semua yang sudi. Dan lagu ini ditujukan buat suami & team saya. Sambil nangis lagi,” ujar Hanis Zalikha menerusi perkongsian baru-baru ini.

ramai suka tudung pelakon Hanis Zalikharamai suka tudung pelakon Hanis Zalikha

Menjenguk keruangan komen, rakan selebriti terkenal seperti Mira Filzah dan Fazura dilihat mengucapkan tahniah atas kejayaannya itu.

Dalam pada itu, ramai terkejut dengan barisan panjang peminat tudung selebriti ini yang boleh tahan dahsyat.

Congratulations…

Screenshot_100

Screenshot_101

Dasyat panjang

Screenshot_102

Screenshot_103

Wowww

Screenshot_104

Screenshot_105

Sumber: Hanis Zalikha via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply