Kak Lina tampil manis dan ayu, untuk majlis sambut menantu di Kuala Krai, Kelantan

Minggu lepas pada 18 Januari yang lalu, pelakon Elly Mazalein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina telah seIamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan Mohamad Azlan Che Nuh dengan majlis yang penuh gilang gemiliang. Hingga ke hari ini, netizen masih mengingati setiap detik majlis yang sangat mewah dan cantik.

Hari ini pula adalah majlis sambut menantu yang dibuat di Kuala Krai, Kelantan tempat kelahiran Azlan. Kak Lina nampak sangat cantik mengenakan baju berwarna serba putih hasil rekaan Jimmy Couture dan juga Kak Lina turut memakai hijab.

Tq Sudi Menyambutku Wahai Keluarga Mertua..

Tq kerana bg lina rasa semua ni ..

Tq atas kasih sayang ini ..

Terasa diri disayangi. Alhamdulillah

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tq Sudi Menyambutku Wahai Keluarga Mertua.. Tq kerana bg lina rasa semua ni ..Tq atas kasih sayang ini ❤ .. Terasa diri disayangi ??? Alhamdulillah ?28 January 2020 ? . ?Modern Kurung dari @adam.r_lamaison . ?Make up Gencuuuu agitchuuuuuu dari @jimmycouture . Majlis Sambut Menantu Venue Kuala Krai , kelantan Wedding Decoration & Main Table @mravi_zayugi74 Bride & Groom Attire @adam.r_lamaison Baju kurung sefhia @adam.r_lamaison Wedding cake @Broyee_ohhmycake #MajlisSambutMenantuAzlanEllyMazlein

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

Rata-rata peminat turut berkongsi rasa gembira melihat kebahagian Kak Lina sekarang. Mereka turut mendoakan agar hubungan suami isteri antara Kak Lina dan Azlan akan terus berkekalan. Ramai yang tak sabar tunggu Kak Lina kongsikan gambar penuh Kak Lina serta gambar majlis di sana.

Kak lina cantik! Tahniah.. smoga bbhgia sntiasa.. lepasni review kecek kelate lah si minah #kg people ni

Masya Allah Tabarakallah.. Cantiknya… Alhamdulillah, tahniah sekali lagi.. Semoga berkekalan hingga FIRDAUS.. Aamiin

Alhamdulillah.. smua insan berhak utk bhgia kak.. smoga kekal hingga jannah kak

Terima kasih kaklina pom pom… Hadir di kuala krai berpakaian menutup aur4t dan bertudung…Selamat datang di kuala krai kelantan.

Setiap Kata2 kak lina..menggambarkan keikhlasan..kak lina jujur mencari kebahagian..semoga kekal bahagian hingga ke jannah..wahai suami kak lina..semoga engkau merasa keihklasan isteri mu..bukan wang ringgit yg dicari tapi kasih dan Syg yg diraih dari mu..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: newsinkling

Be the first to comment

Leave a Reply