Seumur hidup baru pertama kali makan bunga kantan dengan budu. Tak sangka ini reaksi mengeejut dari Elly Mazlein.

Sharifah Aida Mazlina binti Syed Hanafi atau Elly Mazlein merupakan seorang penyanyi dan pelakon wanita Malaysia berasal dari Slim River, Perak. Beliau mewarnai dunia seni menerusi penerbitan empat buah album studio yang mengandungi lagu-lagu berkonsepkan Pop dan Irama Malaysia.

Pada 28 Januari yang lalu telah berlangsung dengan meriahnya Majlis Sambut Menantu pasangan Elly Mazlein dan suami, Cikgu Azlan di Kampung Karangan, Kuala Krai, Kelantan. Elly Mazlein yang juga turut dikenali dengan Kak Lina Pom pom itu turut berkongsi gambar di laman instagram miliknya untuk tatapan ramai.

Menerusi perkongsia Kak Lina semalam, dia berkongsi menu masakannya untuk suami tercinta tetapi yang menarik perhatian adalah budu. Tak sangka Kak Lina pun sangat suka budu, biasa orang kelantan sahaja pengemar budu. Tetapi sejak mengenali Cikgu Azlan memang Kak Lina belajar untuk makan nasi dengan budu. Hebatnya Kak Lina cuba jadikan kegemaran suami sebagai kegemarannya juga

Utk suami sy .. petai campo budu results will come out like absolutely correction results university of Menara Gading pommmmm fragrance in w0ww flower flying in the t0ilet masuk bayar 50sen. Awk masak ape utk Suami awk????. Ehhh kepom da ade suami la… bg chance la

Muat Naik Foto Cuci Kuali Besar Lepas Majlis Bertandang Di Kelantan. Tak Sangka Selipar Yang Elly Mazlein Pakai Jadi Perhatian Warganet.

Setelah semalam, Kak Lina PomPom atau Elly Mazlein disambut meriah ketika majlis sambut menantu di kampung pihak lelaki di Kuala Krai, Kelantan maka selesai sudah majlis persandingan selebriti ini sebanyak lima kali seperti yang diimpikan.

Kak Lina dilihat sangat bahagia disisi suaminya setelah diijabkabulkan pada 18 Januari lalu dan di majlis sambut menantu semalam juga pasangan ini meraih perhatian peminat dan pengikut. Bagaimanapun, apa yang menarik perhatian warganet lagi apabila ada satu aktiviti yang membuatkan

ramai tinggakan pelbagai reaksi yang mana pelakon Kampung People ini turun pandang memberus periuk kuali yang digunakan ketika majlis. Dengan tidak mengenakan busana cantik dan solekan tebal, pelakon ini kelihatan sempoi membasuh dan berkongsikan sekeping foto.

Lucunya pula, Kak Lina sempat menulis kapsyen berseloroh tentang selipar berenda dipakainya yang tidak mahu kalah sehingga perkongsian itu bersama foto dirinya mendapat ribuan tanda suka. “Agitchuuu… ko ade cuci koli beso dekat kg karangan… tapi selipar tu, selipar tu… tak nak kalah, dikkk.”

Tidak sendiri, aktiviti ini juga dilakukan bersama ibu mertua dan ipar duai yang mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan selebriti ini, Ternyata, perkara itu bukan saja mencuit hati ramai namun ia juga membuatkan warganet memuji tindakan selebriti terkenal ini.

Reaksi ramai

Sumber: Elly Mazlein

Elly Mazlein Tampil Bertudung Ketika Majlis Bertandang Di Kelantan. Memang Cantik Sehingga Mendapat Pujian Warganet.

Minggu lepas pada 18 Januari yang lalu, pelakon Elly Mazalein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina telah seIamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan Mohamad Azlan Che Nuh dengan majlis yang penuh gilang gemiliang. Hingga ke hari ini, warganet masih mengingati setiap detik majlis yang sangat mewah dan cantik.

Hari ini pula adalah majlis sambut menantu yang dibuat di Kuala Krai, Kelantan tempat kelahiran Azlan. Kak Lina nampak sangat cantik mengenakan baju berwarna serba putih hasil rekaan Jimmy Couture dan juga Kak Lina turut memakai hijab.

Tq Sudi Menyambutku Wahai Keluarga Mertua.. Tq kerana bg lina rasa semua ni .. Tq atas kasih sayang ini .. Terasa diri disayangi. Alhamdulillah. Rata-rata peminat turut berkongsi rasa gembira melihat kebahagian Kak Lina sekarang. Mereka turut mendoakan agar hubungan suami isteri antara Kak Lina dan Azlan akan terus berkekalan. Ramai yang tak sabar tunggu Kak Lina kongsikan gambar penuh Kak Lina serta gambar majlis di sana.

Kak lina cantik! Tahniah.. smoga bbhgia sntiasa.. lepasni review kecek kelate lah si minah #kg people ni Masya Allah Tabarakallah.. Cantiknya… Alhamdulillah, tahniah sekali lagi.. Semoga berkekalan hingga FIRDAUS.. Aamiin

Alhamdulillah.. smua insan berhak utk bhgia kak.. smoga kekal hingga jannah kak Terima kasih kaklina pom pom… Hadir di kuala krai berpakaian menutup aur4t dan bertudung…Selamat datang di kuala krai kelantan. Setiap Kata2 kak lina..

menggambarkan keikhlasan..kak lina jujur mencari kebahagian..semoga kekal bahagian hingga ke jannah..wahai suami kak lina..semoga engkau merasa keihklasan isteri mu..bukan wang ringgit yg dicari tapi kasih dan Syg yg diraih dari mu..

Dikatakan Macam Mak Dan Ank Gara Gara Jarak Umur Dengan Suami 10 Tahun. Tak Sangka Ini Respon Padu Elly Mazlein.

Perkahwinann antara Elly Mazlein dan pasangan Azlan masih lagi diperkatakan oleh warganet. Rata-rata mereka sangat gembira melihat Kak Lina sekarang yang telah bertemu jodoh setelah hampir 5 tahun berpisah dengan bekas suami, Azmi pada tahun 2015.

Walaupun perbezaan umur yang agak ketara sebanyak 10 tahun itu tidak menghaIang cinta antara mereka terus bertaut. Umur Cikgu Azlan 29 tahun manakala umur Kak Lina 39 tahun. Tetapi menurut Kak Lina sebenarnya ada juga suara-suara sumbang dibelakang yang mengatakan mereka berdua kelihatan seperti mama dan anak. Bagi Kak Lina, dia bersifat terbuka menerima pandangan orang luar dan tidak mahu cepat melatah atau ambil hati dengan kata-kata warganet di luar sana.

Ada yg cakap mcm mama & anak .. kepommmm suke #JanganCepatAmbilHatiDenganKataKataOrang. Perkongsian dan luahan Kak Lina turut mendapat sokongan dari para peminat. Mereka menasihatkan Kak Lina supaya mengabaikan kata-kata yang tidak elok yang boleh memberikan aura negatif dalam rumah tangga mereka berdua. Malah ada juga yang berkongsi pengalaman berkahwin dengan pasangan lelaki yang lebih muda seperti Kak Lina.

@iamellymazlein , suami ai pun muda 10 tahun dari ai.. Kadang² orang cakap macam kakak dan adik.. Tapi ada ” Ai kesah !!” Cikgu nampak matang… elok jerr. Kak lina take care lagi laa segak. Apa pun terus berbahagia hingga ke jannah. Amin. Sama cantik..sama muda..lgsung x nmpk perbezaan tu.. @iamellymazlein semoga bahagia dan kekal ke jannah..aamiin

Ok lah anak dengan mama.. ank ikan emas lah rezeki maksud nya.. janji hlal .. mo cerita apa belakang cerita janji tambh muda lah kak kepom kiterrr sedut colagen anak lah katakn … i love kak kepom. Mama & anak pon xpa… asalkan tak ambik laki org. arrr gitchewww

Sumber : Empiremedianetwork

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply