“My Heart Broken Giler Dengan Ex Boyfriend”- Neelofa Akhirnya Buka Rahsia..

“Neelofa ini, hatinya pernah diluk4i.”

Akhirnya Neelofa membuka rahsia hati yang selama ini disimpan rapi mengenai bekas teman lelakinya. Tidak pernah dalam mana-mana temuramah atau program selebriti dan usahawan ini menceritakan secara terperinci soal cintanya.

“I tak pernah cerita benda ini. Tapi I tunggu the right time untuk memberitahunya.”

Menerusi program Trek Selebriti yang dimuat naik pada 29 Januari lalu, Neelofa mengimbas kembali kisahnya dalam dunia seni hiburan dan seterusnya bagaimana dia menjadi usahawan.

Namun, ia semakin tular apabila ada warganet di Twitter menyunting video menjadi 2 minit 14 saat dan ianya hanya berkisar mengenai soal cinta. Neelofa turut mengulang kicau dan sangat gembira dapat membantu orang lain dalam mengatasi putus cinta dan menjadi lebih berjaya dalam bisnes!

“Sebenarnya masa mula-mula i buat bisnes hijab dan lens tu, masa tu i tengah heart broken giler. I broken dengan ex-boyfriend masa tu. I still young, 25, tercari-cari my identiti. Apa aku nak buat ya. Disebabkan kesedihan, frustration. Jadi i guna fragile ke dalam bisnes. I kerja untuk bisnes saja sampai 4 pagi, hari-hari kerja. I want to proof masa tu dan pada orang yang i kenal, with or without you, i stil strong woman, i can something else. Kali kedua i was so heart broken, i niat untuk capture bigger audien, i want to brand internationally.”

ig

Bagi Neelofa sendiri, segala kesedihan ketika putus cinta disalurkan kepada bisnesnya hingga dia sendiri sanggup bersengkang mata merancang untuk bisnesnya. Jadi, tidak hairanlah jenama tudungnya memang meletup-letup ketika itu. Segala-galanya dilakukan supaya dia dapat membuktikan bahawa tanpa teman lelaki, dia juga boleh berjaya.

“Even though you think you good enough, mr.ex boyfriend, but i can be way better than you.”

Google

Melepaskan segala kesedihan kepada kerjayanya membuatkan Neelofa sendiri tiada masa untuk kecewa lagi dan semakin kuat dari hari ke hari.

“I takda eh, dok dalam bilik, nangis-nangis, tengok gambar-gambar lama. No-no. Im not kind the person, I guna perasaan sedih dan frust buat something else yang boleh channel myself.”

Google

Ramai yang berasa sedih dengan pengakuan terbaharu Neelofa itu dan terinsipirasi dengan semangat kuat yang ditunjukkannya itu. Malahan ada yang meneka-neka gerangan bekas teman lelaki Lofa.

Ig

Lofa juga sempat menitipkan pesan kepada wanita di luar sana untuk terus bangkit mencari kebahagiaan dan bukannya terus berduka lara. Wah! Betul-betul ikhlas bercerita ni. Jadi, masing-masing sudah ‘move on’, kita doakan yang baik-baik sahaja ya. 

Sumber : – CARI 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply