“Soon, awak akan jadi seorg ayah…”- Sebak baca Luahan Ardell Aryana buat suami

Sebelum ini berkawan namun kini sudah bergelar suami dan isteri, sememangnya kisah cinta antara pelakon Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa menjadi bualan ramai yang terdahulu pernah mengharapkan agar mereka berjodoh.

Akhirnya pada 1 September tahun lalu, Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa sah menjadi pasangan halal. Namun apa yang mengembirakan peminat mereka lagi, pasangan sama cantik, sama padan ini bakal menimang cahaya mata sulung mereka.

Foto perkahwinan dikongsikan menerusi laman Instagram Ardell Aryana

Terbaru menerusi satu perkongsian video menerusi Instagram membuatkan peminat dan pengikut merasa sebak. Posting Ardell Aryana buat suaminya, Nadzmi Adhwa ternyata menyentuh perasaan ramai setelah membaca kapsyen panjangnya.

Luahan Ardell Aryana bikin peminat sedih

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🙂 Kita tidak akan selamanya terus bergini bermain dan tertawa bersama, bila tiba saat nya nanti kita pasti akan terpisah .. tapi doa dan bekalan amalan inshallah akan menemukan kita semula. Soon , awak akan jadi seorang ayah pada malaikat kecil ??yang akan beri sinar dalam hidup awak dan kebahagiaan pada awak , How time flies .. awak dah semakin dewasa & semoga terus dewasa Wawa ??‍? . Alhamdulillah, may Allah bless you always ! Moga Allah murahkan rezeki awak , beri kesihatan yang baik pada awak , dan moga awak bahagia sampai bila2 :’) . Mungkin video ni akan buat hati awak terubat sikit bila ingat Tentang KITA satu hari nanti ? .Terima kasih ? wawa !

A post shared by نور الهداية (@ardellaryana) on

“Kita tidak akan selamanya terus bergini bermain dan tertawa bersama, bila tiba saat nya nanti kita pasti akan terpisah… tapi doa dan bekalan amalan inshaallah akan menemukan kita semula.”

“Soon, awak akan jadi seorang ayah pada malaikat kecil yang akan beri sinar dalam hidup awak dan kebahagian pada awak.”

71788034_512924419503813_7597270484298173071_n

“How time files… awak dah semakin dewasa & semoga terus dewasa Wawa. Alhamdulillah, may Allah bless you always! Moga Allah murahkan rezeki awak, beri kesihatan yang baik pada awak, dan moga awak bahagia sampai bila-bila.

“Mungkin video ni akan buat hati awak terubat sikit bila ingat tentang kita satu hari nanti. Terima kasih Wawa!”

83271740_205141530539246_4971266319702586883_n

Ucapan istimewa Ardell Aryana yang disertakan dengan video rakaman pendek senyumannya bersama Nadzmi Adhwa ternyata membuatkan ramai sebak.

“Semoga Allah permudahkan…”

Screenshot_141

Screenshot_145

Screenshot_142

“Alaa sedihnya. Semoga berbahagia…”

Screenshot_143

Screenshot_144

Sumber: Ardell Aryana

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply