“Saya Minta Maaf!” – Safawi Rasid

Penyerang Johor Darul Ta’zim (JDT), Safawi Rasid, tampil memohon maaf dan berjanji akan meningkatkan pr3stasi permainan di padang.

Kata Safawi, dia turut berterima kasih atas s0kongan ramai selama ini terhadapnya.

“Kemenangan yang hebat buat JDT malam tadi (kelmarin). Dalam masa yang sama saya ingin minta maaf terhadap prestasi saya dan saya akan cuba tingkatkan tahap prestasi saya.

“Insya-Allah next game (perlawanan seterusnya) saya cuba bagi lagi yang terb4ik untuk Team (pasukan). Tanpa ada sokongan daripada anda semua, belum tentu saya boleh berada pada tahap ini,” tulisnya menerusi entri di Instagram.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Great win last night JDT❤️? @officialjohor . Dalam masa yang sama saya ingin mintak maaf terhadap prestasi saya dan saya akan cuba tingkatkan tahap prestasi saya , inshaallah next game saya cuba bagi lagi yang terbaik untuk Team ❤️?, Tanpa ada sokongan dari anda semua , belum tentu saya boleh berada pada tahap ini ?? #teruskanusaha #jgncepatputusasa

A post shared by SAFAWI RASID (@safawirasid29) on

Kej4tuhan prestasinya itu turut mendapat perhatian pemilik pasukan, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang mended4hkan fokus pemain itu hilang selepas dikatakan berdepan tek4nan apabila didesak untuk berkahwln daripada kekasihnya yang juga seorang pelakon, Syifa Melvin.

“Kemarvk sangat paksa ‘boyfriend’ kahwin. Beri tek4nan setiap hari suruh ‘boyfriend’ kahwin pasal takut terlepas, ‘boyfriend’ kaya, popular.

“Satu keluarga kem4ruk cari lelaki kaya dari dulu. Patut makin hancur ‘performance’ budak ini. Kepala dah tak ada dalam padang,” kata Tunku Ismail menerusi laman sosial Instagramnya.

Tunku Ismail pada masa sama mahukan Safawi supaya bangkit memberikan prestasi terbaik jika mahu kekal bersama pasukan itu.

Sehubungan itu juga, pelakon Syifa Melvin tampil memberikan kenyataan balas berhubungn dakwaan tersebut.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply