Balknya kamu Ashraf – Zahirah MacWilson

 

PELAKON Zahirah MacWilson mengakvi sedlh terkenang Allahyarham Ashraf Sinclair yang dianggap berjasa dalam karier lakonannya.

Zahirah, 25, berkata arwh yang mencadangkan namanya untuk melakonkan watak utama dalam filem Bulan & Pria Terhebat (BPT).

“Sebenarnya, saya sangat sedih arwh tiada di sini bersama kita. Kami buat filem ini dengan dia dan sudah pasti dia sebahagian daripada proses pembiklnan.

“Malangnya, jadual arwh tidak mengizinkan untuk terbabit dalam filem ini. Bagaimanapun, saya bertuah sempat buat latihan dengannya di Jakarta sebelum menjalani latihan intensif sebenar,” katanya ditemui pada pratonton filem Bulan & Pria Terhebat (BPT).

Zahirah berk0ngsi, dia sempat bertemu Ashraf sebelum penggambaran filem berkenaan dan menyifatkan arwh seorang yang sangat menyenangkan.

“Sebelum ini saya sudah mengenali arwh. Cuma, untuk filem ini kami hanya dapat meluangkan masa sehari saja. Jadi, ketika itu saya dapat buat latihan pertah4nan diri saja-saja.

“Dia sangat positif, tervja untuk filem berkenaan, dan sangat sedihlah dia tidak dapat bersama di sini. Apalagi mengetahui dialah juga mencadangkan nama saya untuk lakonkan filem ini, ia sesuatu yang bermakna buat saya,” katanya.

Zahirah juga mengakui sangat terharu dengan kepercayaan diberikan Ashraf terhadap bakatnya selain kata sok0ngan yang diberikan.

“Saya masih ingat lagi dia memberi sok0ngan besar dan motivasi untuk saya buat yang terbaik. Bagi saya yang tiada pengalaman langsung dalam industri dan mendapat kepercayaan daripadanya adalah perihal yang akan saya kenang sampai bila-bila,” katanya.

Allahyarh4m Ashraf sepatutnya terbabit melak0nkan watak antagonis iaitu Ricky dalam filem BPT. Bagaimanapun, arwh tidak dapat memenuhi tawaran itu disebabkan terikat dengan komitmen lain di Indonesia.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: hmetro

Be the first to comment

Leave a Reply