“Doakan Kejayaan Abang” – Aliff Syukri Luah Rasa Syukur Dapat Tawaran Belajar Di UiTM

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan Aliff Syukri? Jutawan kosmetik ini sentiasa terpapar di muka depan berita kerana kontr0versi dan isu yang sering ditimbulkan oleh beliau.

Namun begitu, meskipun sudah bergelar jutawan, siapa sangka Aliff Syukri masih mahu menyambung pelajaran di peringkat Sarjana Muda!

Menurut gambar yang dimuat naik oleh Aliff Syukri sendiri, beliau mengambil masa tiga bulan untuk menunggu keputusan ini dan tidak dapat menyembunyikan perasaan bersyukur selepas diterima masuk untuk belajar. Manakala universiti yang menjadi pilihan beliau adalah UiTM Shah Alam.

Buat anda yang belajar di UiTM Shah Alam, boleh la lepak sekali dengan Aliff Syukri lepas ni!

“Walaupun ramai orang yang bercakap dengan saya yang saya tidak pandai, saya bod0h, suara saya tidak sedap, suara saya macam nobita, pergi hospital s4kit jiwa dan sebagainya tetapi saya tahu yang saya masih waras dan saya mempunyai wawasan yang tinggi untuk berjaya”

Sambung Aliff Syukri lagi, beliau akan menyambung pelajaran dalam bidang bisnes, mungkin untuk meluaskan lagi ilmu pengetahuan beliau dalam selok-belok dunia perniagaan.

“Orang yang mengvtuk dan meng3cam saya tidak mendapat apa/apa pun. Doakan kejayaan abang ya. Alhamdulillah”

Di akhir ayat tersebut, Aliff Syukri memohon agar orang ramai mendoakan kejayaan beliau semasa di UiTM. Apa-apa pun, semoga berjaya!

Post asal:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

akhirya setelah study 3bulan lulus gak ujian utk masuk degree bisnes #uitm .. abg lulus ujian syukur kepadamu yallah.. bermulalah hari abg sebagai pelajar… anda tak kenal sy secara dekat jgn nak menilai saya… Walaupun ramai orang yang bercakap dengan saya yang saya tidak pandai, saya bodoh, suara saya tidak sedap, suara saya macam nobita, pergi hospital sakit jiwa dan sebagainya tetapi saya tahu yang saya masih waras dan saya mempunyai wawasan yang tinggi untuk berjaya. Walaupun ramai yang mengata saya, anda tengok usaha saya dan saya telah diterima untuk menjadi seorang pelajar UITM dengan SARJANA MUDA.. Orang yang mengutuk dan mengecam saya tidak mendapat apa/apa pun. Doakan kejayaan abang ya. Alhamdulillah … hidup #uitmshahalam

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply