“Suami aku… tido pun handsome. Kesian dia penat…”

 

Sejak akhir-akhir ini, pelakon terkenal Aeril Zafrel seringkali menjadi perhatian ramai peminat dan netizen apabila gelagat lucunya sering dikongsikan.

Seperti yang diketahui, Aeril Zafrel antara selebriti yang cukup aktif memuat naik video dan menulis kapsyen lucu sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan bermula iaitu dari 18 Mac lalu sehingga kini yang sudah memasuki hari yang ke-10.

Apa yang lebih mencuit hati netizen adalah kepelbagaian idea selebriti ini dalam menghiburkan pengikut dilaman sosial peribadi miliknya dimana ada sahaja gelagat lucu yang dirakam olehnya.

Sama ada bersama anak perempuannya dalam menghasilkan video TikTok atau dirinya sendiri merakam video lucu juga mampu membuatkan ramai gelak besar melihatnya.

Walau bagaimanapun, jika baru-baru ini Aeril Zafrel berkongsikan video mengikuti trend marah terkini yang semakin tular dimana seseorang yang melakukan video itu untuk menunjukkan caranya memarahi pasangan yang meng4nggu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wawa ni. Org nak tido pun tak tenang .. Hmmmm entahla…

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Lalu gara-gara mengikut trend, Aeril Zafrel menghasilkan video seperti dirinya dimarahi oleh Wawa Zainal sehingga mengundang gelak ramai dengan video lakonanya itu.

Namun lebih mencuit hati ramai pada hari ini pula, netizen lebih percaya bahawa kapsyen lucunya pada kali ini bukanlah dari isterinya, Wawa Zainal.

Ini kerana, menerusi posting kali ini dapat dilihat sekeping foto Aeril Zafrel yang kepenatan dan seperti biasa kapsyennya pasti membuatkan ramai gelak besar.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Suami aku… tido pun handsome.kesian dia penat sangat tadi kemas rumah ☹️☹️ ? by @w4w4_zainal

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

“Suami aku… tido pun handsome. Kesian dia penat sangat tadi kemas rumah… by @Wawa_Zainal” tulisnya dan turut kelihatan nama akaun isterinya, Wawa Zainal.

Malah, kali ini juga posting itu meraih ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap dan komen pula sehingga kini mencecah seribu ditinggalkan ramai.

 

 

 

Sumber : Instagram Aeril Zafrel via HCL

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply