Amyza Aznan Dib0ikot Netizen, D4kwa Ada Pihak Tabur Fitn4h

Sejak semalam hangat diperkatakan apabila Zarina Anjoulie mendedahkan nama beberapa orang artis yang did4kwa memperlekehkan netizen di kumpulan Telegram yang diwujudkan Persatuan Seniman Malaysia (Seniman).

Mesej perbualan itu tular di media sosial hingga membangkitkan kemar4han netizen. Turut terkena tempias pelakon Amyza Aznan yang kini sedang berdepan dengan sel4ran dan cacian netizen sehingga ada netizen melancarkan boik0t terhadap beberapa artis termasuk dirinya.

Bagaimanapun, Amyza menyifatkan tindakan pihak memuat naik gambarnya bersama beberapa selebriti berserta empat perkara itu adalah fitn4h. Malah Amyza berkata pihak itu berjaya membuat orang percaya dengan rancangan jah4t yang diwujudkan.

Empat perkara itu adalah meminta bantuan khas artis, mengh1na netizen pemikiran (IQ) rendah, tidak hairan ‘bawang’ netizen dan tidak hirau sokongan netizen. Katanya lagi, dia tidak kisah langsung dengan sel4ran netizen kerana adalah dia lebih takvtkan jika tiba-tiba dunia ki4mat.

“Hebat ‘admin’ dan ‘troopers’. Fitn4h yang anda rancang berjaya. Anda berjaya membuat orang percaya dengan rancangan jah4t anda. Tak apa, kalau rasa dengan fitn4h yang sangat jahat ini boleh buat anda seronok, bangga, teruskan.

“Bagi yang kata takvt sebab saya tutup komen, malas nak layan. Saya banyak kerja berfaedah lain dari menghadap benda negatif.

“Nak takut dengan sel4ran? Saya lagi takut sedang fitn4h ini tersebar, manusia sedang leka, tiba-tiba dunia ki4mat,” katanya.

Dalam pada itu, di Instagram Story, Amyza berkata, Allah ada untuk membalas segala fitn4h yang disebarkan. Apa pun diharap isu di antara artis dan netizen ini akan segera reda.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply