“Saya Kena Belajar Terima Kr1tikan, Tak Boleh Letak Diri Bagus”

Sudah  genap 10 tahun berada dalam industri hiburan tanah air, pelakon dan pengacara Janna Nick teruja apabila kini sudah bergelar peng4rah dan penerbit.

Muncul dengan telefilem pertama berjudul Delen, Janna berkata ianya pengalaman cukup bermakna apabila dapat meng4rah dan menerbit hasil pertamanya itu.

“Sebelum ini t4nggungjawab saya sebagai pelakon saja, tapi bila jadi peng4rah dan penerbit saya kena rasa dan lalui semua perkara. Dalam masa sama, saya lihat ia beri kesan dari segi kerjaya lakonan.

“Apabila duduk di kerusi peng4rah juga, baru saya rasa macam mana kalau pelakon tidak memberi, sekarang baru faham setiap pengara ada look dan feel yang mereka mahukan,” katanya.

Kata Janna lagi, penghasilan telefilem itu bukan sekadar mencuba tetapi mahu hasilkan lebih banyak karya berkualiti. Dalam pada itu, Janna berkata dia terbuka menerima kr1tikan daripada pen0nton untuk memperb4iki kualiti pengarahannya di masa akan datang.

“Saya kena belajar terima kr1tikan dengan hati terbuka. Saya tak boleh letakkan diri bagus. Saya akan terus belajar, lebih baik tegvr dan kr1tik daripada tak ada langsung,” katanya.

Sumber; ROTIKAYA

Be the first to comment

Leave a Reply