Perempuan mmg xpernah Salah… hahaha..

Perempuan atau wanita ialah salah satu daripada dua jantina bagi manusia selain lelaki. Perempuan difahamkan sebagai manusia yang memiliki organ pembiakan berkemampuan mengandung, melahirkan dan menyusui anak. Genom seorang perempuan mewarisi dua kromosom X dari dua-dua belah ibu dan bapa, sifat “keperempuanan” ini diwarisi dari kandungan estrogen yang lebih tinggi semasa berkembang dalam janin lalu membezakan dari fisiologi badan yang agak kecil, pinggul dan dada lebih luas besar serya kurang berotot dari kaum lelaki lagi-lagi semasa akli baligh.

Kaum perempuan sepanjang sejarah manusia sering diberikan peranan terbatas dalam masyarakat, namun kemajuan dan pembaharuan yang dicetuskan dan dilaksanakan pada abad ke-19 membebaskan kaum ini dapat mendalami pendidikan dan peluang sara hidup sama tinggi dengan kaum lelaki.

Namun ada satu yang lelaki perlu ingat, “ Perempuan memang xpernah salah…. Perempuan selalunya betulll’…. Hahaha…

Ini gara2 perkongsian video di Tiktok yang tgh v!ral, korang tengok ni konpem percaya… Perempuan mmg xpernah salah :

 

@armsemock_1 Ingat tu kaum lelaki. Perempuan tak pernah salah. #armsemock #sayangbini #fyp #fypシ #sahabatbosskay #sahabattiktok #fypmalaysia ♬ original sound – Armsemock_1

Perkongsian Video ini telah mendapat lebih 591K tontonan dan beribu komen, mereka turut bersetuju dan menceritakan pengalaman masing2 antaranya :

Hahahah, aku langgar tiang rumah pun aku salahkan tiang…

 

bgus bang marah pom tak boleh ubah apa2 mnde nk jdi ape pom #perempuantakpernahsalah

Terbaik bang respect, tak marah bini sebab kereta. Value isteri lagi tinggi dari kereta

Hahaha.. mmg min tengok berulang kali video ni.. #PerempuanTakPernahSalah… hehehe.. Apa2 pun Min respect kat husband dia, pandai pujuk bini tu walaupun kereta kemek dah berges3l dengan temb0k.. hahaha… Siap pukvl temb0k tu lagi… hahaha..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber : Tiktok  armsemock_1

Be the first to comment

Leave a Reply