Alhamdulillah, Tahniah Azmi dan Isteri… Berakhir sudah penantian 10 tahun.

Semua pasangan inginkan zuriat tetapi tidak semua dapat memiliki semudah yang kita sangka.

Sama seperti penyanyi Azmi Saat dan pasangan.

Selepas 10 tahun menanti, hasrat penyanyi Azmi Saat untuk menimang cahaya mata menjadi kenyataan selepas isterinya Nazirah Muhammad selamat meIahirkan b4yi lelaki di sebuah h0spital swasta, pagi semalam.

Menerusi perk0ngsian di laman Instagram, ahli kumpulan Caliph Buskers itu meluahkan rasa syukur apabila proses bersaIin secara pembdahan itu berjalan dengan lancar.

Menurut Azmi, dia berharap dapat menjadi bapa yang baik kepada zur1at terindah itu selain berterima kasih atas doa daripada orang ramai buat keluarganya.

“Alhamdulillah. Pukul 9:09 pagi tadi anak sulung saya telah selamat Iahir ke dunia.

Urusan pembdahan berjalan lancar. Macam-macam perasaan ada bila kali pertama terdengar suara b4by.

“Syukur ya Allah. Moga saya dapat menjadi ayah yang baik. Terima kasih atas doa kalian yang tak putus-putus buat kami sekeluarga,” tulisnya.

Lebih istimewa dan bermakna apabila penyanyi lagu Hanya NamaMu itu turut menyambut ulang tahun kelahiran ke-34 hari ini, sekali gus berk0ngsi tarikh hari jadi sama dengan anaknya.

Meninjau ke ruangan k0men, rakan artis dan pengikutnya mengambil peluang mengucapkan tahniah serta bersyukur atas kehadiran cahaya mata berkenaan.

 

Terdahulu, pasangan cacat penglihatan yang berkahwin pada 2011 itu sanggup menggunakan duit simpanan untuk membelanjakan kos bersaIin di h0spital swasta kerana boleh menemani pasangan di sisi demi zur1at pertama.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Instagram Azmi Saat, OMM

Be the first to comment

Leave a Reply