”Please La Kasi Kadang Kita Nak Belanja Gak”, – Akhirnya Pelakon Ayda Jebat Ded4h Sesuatu Yang Ramai Tak Tahu

Penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat mengakui sering ‘berg4duh’ dengan suaminya Nabil Mahir yang menjadi lumrah dalam kehidupan rumah tangga.Memetik laporan Xtra, penyanyi berusia 30 tahun itu menjawab soalan pengikut yang bertanya sekiranya dia dan suami pernah berg4duh selepas berkahwin.

Menurut Ayda, perg4duhan terjadi apabila suaminya yang juga seorang pengacara sering mengeluarkan duit untuk berbelanja terlebih dahulu, membuatkan dia tidak diberi peluang bagi melakukan perkara sama.“Selalu… g4duh bila time nak bayar. Berebut-rebut nak bayar. Dah asyik dia bayar, kita nak juga belanja kadang-kadang! Tapi memang takkan dapat la…. susah!,”jawab Ayda.

SEJAK bergelar ibu kepada seorang cahaya mata bernama Ana Layla, penyanyi dan juga pelakon Ayda Jebat terpaksa memperlahankan rentaknya dalam industri seni hiburan tanah air.Jika sebelum ini wajahnya sering menghiasi kaca televisyen membintangi pelbagai judul drama rantaian, hari ini Ayda atau nama lengkapnya Nur Suhada Jebat, 30, lebih memilih untuk bersama anak kesayangannya di rumah.

“Kalau di rumah, Nabil banyak membantu saya menguruskan anak. Apabila sudah menjadi ibu, perasaan saya terus bertukar,” katanya.“Thanks love @nabilmahir and please la kasi la kadang kita nak belanja gak.. makan ke apa ke. Dia tak nak,” tulisnya lagi.Untuk rekod, Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat dan suami berkahwin pada 1 Januari 2021 dan dikurniakan seorang cahaya mata Ana Nayla yang kini berusia setahun.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply