”Saya Jadi T4kut Dengan Wanita”, – Akhirnya Iqbal Zulkefli Buat Keputusan Ini

Baru-baru ini, usahawan sensasi, Iqbal Zulkefli menjadi bualan netizen gara-gara berk0ngsi video menyambut ulang tahun kelahiran sahabat baiknya yang bernama Erysha Emyra.Perk0ngsian itu membuatkan ramai mengatakan Iqbal dan Erysha sesuai untuk menjadi pasangan kerana dilihat sama cantik dan sama padan.

Pemilik nama Ahmad Iqbal Zulkefli berkata, dia tidak mampu memberi penjelasan mengenai video mesra tersebut kerana mengh0rmati Erysha sebagai sahabatnya selain ibu wanita berkenaan yang juga baik kepada dirinya.“Setiap kali pertanyaan, persoalan ketika nama saya disebut, biasanya pasti ada jawapan.

“Tetapi, untuk kali ini, saya tidak menghuraikan panjang kerana meng0rmati Erysha sebagai sahabat. Ibu Erysha, Datin Sri Noniswara sangat baik dengan saya,”tulisnya dalam hantaran di Insta St0ry.“Semakin hari, saya jadi t4kut untuk rapat dengan wanita, takutkan ada yang rasa terg4nggu menjadi g0sip. Risaukan orang mendekati saya tiada prlvasi,”luahnya.Jelasnya usahawan berusia 28 tahun, dia bimbang sekiranya ramai ‘c0p’ dirinya sebagai lelaki yang suka menganggup wanita bahkan mencari pubIisiti dengan men3mpel wanita.

Akui sering dijadikan perhatian, Iqbal tampil meminta maaf memandangkan ia berlaku bukan di bawah kawalannya.Tambah Iqbal, dia tidak pernah bermain-main soal jodoh memandangkan bakal menghampiri usia 30 tahun. Sekiranya ada jodoh, maka dia terima dengan hati terbuka baik di usia muda atau lewat.Oleh itu, dia memohon agar orang ramai mendoakannya bertemu pasangan hidup.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply