“Marvah Takde Kerana Duit..”-Puteri Sarah Bid4s Ira Kazar?

Pelakon, Puteri Sarah tampil bersuara selepas digelar ‘gilakan harta suami’ oleh segelintir pihak.

“Yang Belah Sana Tu Minta Macam-Macam..”

Menurut Puteri Sarah menerusi Insta Stories, menjelaskan bahawa dia sebagai ibu yang bekerja itu menggunakan wangnya sendiri termasuklah untuk pergi bercuti.. Tambah Puteri Sarah, dia turut mendedahkan sikap pihak ketiga yang meminta-meminta termasuklah kereta dan wang ringgit.

“Baru balik shooting. Maklumlah working mum cari rezeki kan. Now packing for our Tokyo trip sebab esok dah nak fly. Work hard, play hard. Cuma i’m curious..Kenapa i pula yang dikata nak harta suami?

Pergi holiday pun guna duit sendiri. Yang belah sana tu minta macam-macam. Keretalah, duitlah. Siapa yang kerja? Siapa yang meminta? Funny, maruah tekde kerana duit.”-Tulis Puteri Sarah

Ibu Syamsul Yusof Bersuara

Dalam pada itu, ibu mertua kepada Puteri Sarah, Datin Fatimah Ismail turut meluahkan rasa sedih terhadap cucu-cucunya yang seharusnya berada di sisi bapa, namun terdapat pihak yang cuba mahu memisahkan mereka.

“Mereka perlukan sokongan seorang Ayah yang akan membela nasib mereka. Namun ada tangan yang kejam yang memisahkan mereka.”-Tulis Datin Fatimah

Ibu kepada Syamsul Yusof ini juga menegaskan bahawa perkahwinan anak lelakinya dengan Puteri Sarah telah mendapat restu keluarga sepenuhnya. Malah Syamsul sendiri yang memilih Puteri Sarah sebagai permasuri di hatinya itu.

Sama-sama kita doakan agar kemelut yang sedang berlaku ini bakal menemui pengakhiran yang baik…

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply