Masih Dalam Keadaan Tempoh Berehat, Nad Zainal Dan Ungku Ismail Umum Khabar Gembira Buat Peminat Teruja

Masih dalam tempoh berehat, pelak0n Nad Zainal memaklumkan dia bakal membuka ruang ulasan atau reviu produk bagi memb4ntu peniaga kecil bersama teman rapatnya, Ungku Ismail Aziz.

Bagaimanapun, Nad atau Farah Nadia Zainal Abidin, menjelaskan ulasan yang bakal dilakukan itu juga seharusnya bersesuaian dengan Ungku Ismail yang juga seorang pelak0n.

“Selepas ini saya akan mengekalkan waktu sebegini untuk ‘live’ bersama-sama. Kepada anda yang ingin menggunakan ‘paid review’ juga boleh menghantar mesej secara per1badi di Instagram saya.

“Harga mampu milik dan sehingga pengasas produk berpuas h4ti. Itu janji saya! Dan sekiranya anda ingin menggunakan ‘paid review’ kombo, boleh berbuat demikian.

“Namun produk itu harus bersesuaian dengan Ungku Ismail juga. Kalau ‘review’ baju perempuan, takkan dia nak pakai baju perempuan pula kan? Jadi kami ada juga ‘paid review’ berdua.

“Mungkin lebih ke arah makanan, harga pun berpatutan kerana inistiatif ini bagi membantu peniaga-peniaga kecil,” katanya.

Terdahulu, Nad dimasukkan ke Hpsital Pakar KPJ Ampang Puteri, di sini, sejak 20 November lalu akibat j4ngkitan kum4n pada paru-paru.

Sepanjang pelak0n drama Cina Buta itu di hspital, Ungku menjadi orang paling rapat yang berkongsi mengenai perkembangan aktres itu.

Malah, Ungku juga melancarkan tabung kecem4san bagi mengumpul sumbangan buat Nad bagi menampung k0s raw4tan sejak aktres itu dirawat di ICU.

Nad Zainal Hargai Pengorbanan Ungku Ismail – “Dia Individu Paling Rapat …”

Pelakon Nad Zainal menghargai pengorbanan dan segala usaha yang dicurahkan Ungku Ismail sepanjang tempoh sebulan menerima r4watan akibat pend4rahan paru-paru.

Jelas Nad dalam sesi siaran langsung TikT0k pada Sabtu, Ungku Ismail antara individu paling banyak membantu dan menjawab segala spekulasi melibatkan dirinya.

“Pada waktu ini, dia individu yang rapat dengan saya. Saya sangat menghargai insan bernama Ungku Ismail Aziz.

“Dia banyak membantu beri semangat dan menjawab segala spekulasi. Itu sajalah. Saya tak nak jawab lagi,” katanya.

Bagi Nad, Ungku Ismail adalah insan terbaik untuk menjelaskan situasi sebenar kepada orang ramai memandangkan kedua-dua ibu bapanya melalui fasa yang tertek4n.

“Waktu itu waktu genting, papa mama pun diasak pelbagai soalan dari semua pihak mengenai status kesihatan saya. Keadaan itu sangat strss.

“Untuk penjelasan lebih tepat pada waktu itu, rasanya Ungku Ismail dapat menjelaskan keadaan itu lebih terperinci. Pada waktu itu pun, papa ada memberikan laluan untuk menjawab persoalan yang timbul.

“Saya rasa tiada m4salah untuk cuba Ungku Ismail tampil ke depan dan menjelaskan tentang situasi yang berlaku.

“Saya tak pernah ada mas4lah kalau Ungku Ismail kedepan. Untuk info lebih lanjut saya rasa tak perlu tahu lebih-lebih sebab saya pun tak bersedia untuk kongsikan apa-apa.

“Cumanya saya gembira, keberadaan dia dapat menjelaskan keadaan saya yang waktu itu tak berupaya untuk bercakap. Keluarga saya pun strss.

“Jadi, saya nak ucapkan terima kasih kat you. Bila berlaku keadaan begini, ada masanya perlu berhenti keadaan saya dah.

“Sebab papa mama tak nak orang terus berspekulasi dan memandai-mandai berspekulasi. Ada kata saya tenat dan macam-macam lagi,” ceritanya.

Dalam pada itu, Nad memohon orang ramai agar menitipkan doa yang baik-baik dan menghentikan spekulasi yang tidak berasas.

Nad dimasukkan ke Hspital Pakar KPJ Ampang Puteri, Kuala Lumpur, sejak 20 November lalu akibat jangk1tan kum4n pada paru-paru.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply