“Dia kenal saya sebagai pembancuh air.. Dia ubah saya from nothing to something!” – Izzue Islam imbau kenangan

Tak sangka, pasangan ini menjadi tumpuan peminat di media sosial. Melayari bahtera rumah tangga bukanlah satu perkara yang mudah dan boleh dibuat mainan. Namun, itulah yang cuba pasangan ini kongsikan setelah  6 tahun  sah diijabkabulkan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ape ingat lelaki tak rajin lipat baju ke? Tanyala para suami kat luar sana, ini salah satu masa yg sangat berkualiti untuk luangkan dgn isteri & keluarga ? . Sebenarnya time ni jugak lah yg paling sesuai untuk pujuk isteri kalau nak shopping beli barang2 lelaki. Hehe ? kat @Shopee_MY sekarang kan dah ade Shopee For Men sales dan korang boleh cari Everything A Man needs on : . ??Everything on Lowest Price Guaranteed or 200% money back ??Everything on 200% Cashback Daily ??Everything on 0% Installment ??Everything on RM25 Deals with Free Shipping ????? Follow this link to shop now >> https://shopee.com.my/Shopee_For_Men_Feb2019 . Kalau nak menang hadiah pon boleh! Folow je steps bawah: 1. Follow IG @shopee_my 2. Like this post. 3. Tag two guy friends & comment ##ShopeeForMenMY in the comment section as many times as you can. 4. 1 lucky person will be chosen as winner at random. 5. Each winner to get RM100 Shopee voucher for themselves & the two guy friends who they tagged. 6. Contest ends 7 March 2019 & winner announcement on 13 March 2019. . So sesambil lipat baju tu, boleh ler online shopping kat shopee & join contest ni sekali. Okeh! ? #ShopeeForMenMY @shopee_my

A post shared by K A U i z z u e i s l a m (@izzueislam) on

 

Izzue turut memberitahu bahawa dia sangat bersyukur kerana Awin bukanlah seorang yang cepat cemburu.

Izzue Islam & Awin Nurin

Awin Nurin juga merupakan pengurus Izzue Islam

“Saya beruntung sebab isteri saya ini bukannya jenis cepat cemburu.Izzue jujur berkongsi perasaannya pada isteri tercinta

Dia sangat memahami kerjaya saya sebagai pelakon sebab dari awal lagi sebelum berlakon dia yang carikan saya job dan bila start berlakon pun dia yang urus saya.”

Ditanya apakah keistimewaan Awin yang membuatkan Izzue tertarik dengan wanita yang juga pengurusnya ini, Awin mendedahkan,

Tukang bancuh air

“Saya kenal dia dah 6 tahun(sebelum nimah) dan dia kenal saya sebagai pembancuh air ketika dia bekerja di salon sebelah kedai saya.

Tambah beliau lagi,

Dia kenal saya dari situ sebagai pembancuh air je sampailah sekarang dia buat saya jadi seorang artis.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hitam putih kehidupan tentang engkau tentang aku, biarkan ia pergi agar kita bahagia selalu! ? #ShiroKuro . Gambar dari jari lentik, @kamaladli

A post shared by K A U i z z u e i s l a m (@izzueislam) on

 

From nothing to something

“Dan banyak benda dia tolong saya dari nothing to something dan dia sayang saya bukan sebab saya artis. Itu yang saya puji.

Susah senang bersama

“Ini bukan kerana terhutang budi, ini sebab jujur. Saya nampak kejujuran dan keikhlasan dia pada saya. Saya susah ke apa dia tetap bersama saya, senang pun bersama saya.” 

 

Untuk pengetahuan, Izzue Islam dan Awin Nurin memilih tarikh 2 Jun sebagai hari pernikahan mereka sempena dengan tarikh lahir Izzue  pada hari yang sama.

Sumber : Ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply