[FOTO] Mengejutkan Apa Yang Isteri Achey Buat! “Susah Nak Cari Isteri..”- Isteri Achey Jual Sate Di ‘Pasar Malam’, Netizen Respect Tak Malu!

Menerusi Instagram, netizen memuji isteri kepada naib juara Maharaja Lawak Mega 2018 ini. Achey memuat naik dua keping foto yang mengatakan tentang kerja isteri dan adik iparnya itu.

Bagaimanapun, netizen mula ‘respect’ kepada isteri Achey yang dikenali sebagai Anne yang sanggup menjual sate di pasar malam meskipun ramai tahu, Achey seorang yang terkenal.

Achey menerusi kapsyen, ‘duit akan habis tapi halal takkan habis’ membuatkan netizen puji cara pasangan ini yang tidak malu malah dikatakan ‘steady’ oleh netizen.

Ni Anne, isteri saya dan adiknya..

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ni @anne_achey isteri saya dan adiknya.. .. .. .. P/s .. duit akan habis tapi halal takkan habis..

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Steady..

Susah nak cari isteri selebriti macam nih

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ada orang yang ingat sketsa ni???… @anne_achey … masa ni terpaksa ambil keputusan drastik sbb guest artis cancel last minit… yang tau selok belok sketsa adalah @anne_achey .. so tanya dgn produksi boleh ke kalau saya gantikan guest artis dgn wife saya??… jawapannya boleh tapi agak bahaya sbb dia bukan artis sangat… dia ibarat tempias artis ibaratnya.. tapi dah takda pilihan maka teruskan sahaja pilihan yang ada walaupun dia berani2 takut… alhamdulillah malam tu dia over shadow aku!!!!… sbb tu markah kurang agaknya hahahaha…tapi berpuas hati sangat2 dapat melakar bakat dan kenangan bersamanya di atas pentas…tq dak gemuk aku sayang kau… ???? #kintangkintung #bintangbersamabintang

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Makan tengahari guyss… dua2 ni kaki melantakkkk… ??? #bintangmamaayah #anak

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

VIDEO :

Sumber: Achey via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply