“Memang Dia Tak Pernah Letak Pic Saya Dalam IG…,” – Datin Alyah Buat ‘Pengakuan’, Tapi Janganlah Serius Sangat!

Penyanyi Datin Alyah ada berkongsi sekeping foto bersama suami, pengarah muzik Datuk Ramli MS awal hari ini menerusi Instagram.

Menarik perhatian, penyanyi lagu Meluruh itu turut menulis status humor berkenaan apakah punca suaminya itu tidak memuat naik foto mereka bersama di mana-mana platform media sosial.

“Kenal tak mamat blakang tu?? Memang jarang nampakla dia dgn saya. Kita orng selalu calling calling je. Jumpa pon senyap senyap shhhhhhhhhh jgn bilang syiapa syiapa.

“Tahun ni sempena birthday dia saya nak buat pengakuan. Sebenarnya ni laaa skandal saya slama ni… Memang dia tak pernah letak pic saya dlm ig dia dah nama ponskandal…hehehe.

“Tapi dlm fon dia byk tau pic saya sampai muntah dia tengok (Cerita kat atas tu gurau je jgn serious sgt),” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kenal tak mamat blakang tu?? Memang jarang nampakla dia dgn saya ? Kita orng selalu calling calling je.Jumpa pon senyap senyap shhhhhhhhhh jgn bilang syiapa syiapa ? Tahun ni sempena birthday dia saya nak buat pengakuan.Sebenarnya ni laaa skandal saya slama ni….??? Memang dia tak pernah letak pic saya dlm ig dia dah nama pon skandal…hehehe Tapi dlm fon dia byk tau pic saya sampai muntah dia tengok…??‍??? (Cerita kat atas tu gurau je jgn serious sgt) Happy working peeps Apa apa pon jgn lupa dapatkan perfume saya tau…mesra solat & wuduk @alyahfragrance @alyahfragrance @alyahfragrance ☎️? 011 28943516 zetty

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81) on

Melihat ke ruangan komen, rata-rata peminat terhibur dengan ‘pengakuan’ bintang berkenaan dan tidak kurang yang turut mendoakan kebahagiaan kedua pasangan ini.

Ahad lalu, Datuk Ramli yang mesra disapa sebagai Tok Ram telah pun menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-60.

Malah, Tok Ram yang juga juri tetap program Gegar Vagazan turut diraikan dalam program berkenaan secara langsung.

Foto: Instagram Datin Alyah via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply