Gaya tampil berbeza Stacy, serba ‘hijau’ dipuji rupanya Datuk Alha Alfa…

Sudah beberapa minggu, peminat rancangan realiti Mentor Milenia 2019 dapat melihat nyanyian hebat dari peserta-peserta.

Bagaimanapun, pembabitan penyanyi popular Stacy atau Ummu Syaikhah Stacy Anam sebagai mentor menerusi rancangan itu juga mendapat perhatian ramai.

Ahad lalu pula, selain persembahan juga penampilan isteri kepada penyanyi popular Akim ini dipuji ramai dengan mengenakan gaya serba hijau dan tampil sangat menawan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Maut tulang i kan chingg!! #mentormilenia2019 #hijauhijau

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Apatah lagi dengan solekan makeup dikenakan pada wajahnya juga membuatkan dia tampil berbeza dan ramai peminat memuji Stacy. Cantik!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semalam konsep saya hijau-hijau special ketam udang Cingh! Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam merealisasikan look ‘MaMa Hijau’ saya semalam? Terima kasih juga kepada sifu kita Mr Lok U @faizaluzir kerana sudi mengiringi persembahan saya bersama seorang penyanyi penyedap Rasa dalam nyanyian iaitu Mr.Akim❤️ Persembahan semalam merupakan ilmu baru yang saya cuba dan harap2 semua terhibur walaupun kepayahan menahan perut bunsit mak2 saya semalam agak mencabar sambil nyanyi lagu yang agak besar bagi saya? Alhamdulillah dapat juga merasa buat persembahan bersama orang2 yang hebat?? . Terima kasih kepada pasangan duet Rika semalam, @pasyaaaaaaaaaaaaaa yang memberi kerjasama yang bagus semalam?? Untuk Rika teruskan perjuangan, kuatkan semangat dan minggu ni kita kena extra kerja keras lagi lah ya sebab minggu ni adalah minggu suku akhir In Sha Allah..Minggu ni kita bagi cabaran Rika bawa lagu English sambil dance2 maybe?? Jangan lupa support Rika Riana dalam Mentor Milenia ya guys. Nantikan persembahan dia ahad ni oraitt!! Undian kamu semua amat bermakna buat dia. Kaningauu mariii beii? #mentormilenia2019 Makeup @alhaalfa Stylist @annayhusin ? @hasfitriyusof.kualalumpur

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Namun begitu, siapa menyangka Datuk Alha Alfa yang turut terkenal sebagai jurusolek yang telah ‘makeup’ untuk penyanyi itu bagi rancangan berkenaan.

Datuk Alha juga berkesempatan untuk berkongsikan wajah Stacy dilaman Instagram membuatkan ramai meninggalkan respon positif selain turut suka dengan warna digayakan Stacy.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@stacyanam tonite for @mentortv3official ???onz x onz?

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa) on

Sumber: Stacy, Alha Alfa via HCl

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply