Connect with us

Hiburan

Akhirnya Erra Fazira tampil dedahkan sesuatu tentang perkahwinan Emran dengan Bella yang diambang perpisahan.

Published

on

Sedar tak sedar, Engku Emran & Laudya Cynthia Bella sudah lebih dari 2 tahun menjadi suami isteri. Pasangan terkenal yang bernikah pada September 2017 itu sering dilihat mesra dan  bahagia. Lebih-lebih lagi, Bella sememangnya memang akrab dengan anak tunggal Emran yang bernama Aleesya.

Walaubagaimanapun, sejak kebelakangan ini rumah tangga Bella dan Emran dikhabarkan sedang goyah seperti yang dilaporkan oleh Grid.id. Isu ini hangat diperkatakan selepas gambar yang dimuatnaik oleh Bella mengisyaratkan bahawa ada wanita lain yang cuba mengg0da Engku Emran.

Foto dimuat naik oleh Bella dalam kemas kini Instagram Story pada akhir September 2019. Khabar ker3takan rumah tangga Bella ternyata sampai ke telinga bekas isteri Emran, Erra Fazira. Seperti diketahui, hubungan Bella dan Erra terjalin dengan baik dan kedua-duanya mesra dalam menjaga Aleesya.

Sebelum ini, Erra menerusi kenyataanya di laman Youtube Indosiar Hot Issue turut memberi tanggapan tentang masalah ker3takan rumah tangga Bella. Erra berpendapat bahawa Bella adalah orang yang tepat untuk Emran, dan juga anaknya, Aleesya. Erra berharap Bella tetap bertahan di sisi Emran.

“Hidup ini mahu tenang kan? Saya mahu anak saya bahagia, senang, jadi dengan siapa pilihan Emran, yang penting boleh menerima anak saya seadanya,” kata Erra ni. Dan syukur alhamdulillah, berkat doa barangkali, bertemu dengan Bella.”

Lebih lanjut, Erra memuji sifat penyayang Bella yang berhasil membuat anak perempuannya merasa selesa. “Bella juga selesa bersama Aleesya, dia senang juga sama budak (anak kecil). Dan mungkin dengan sifat penyayang Bella itu, membuat Aleesya juga selesa dengan dia. Jadi, itulah doa kita sebagai ibu, mahu lihat anak senang semuanya aman,” kata Erra.

Di samping itu, Erra juga menekankan bahawa hubungannya dengan Emran telah lama berakhir. Dalam masa yang sama Erra  berharap Emran dapat mencari isteri yang baik, dan doanya ‘dijawab’ apabila Bella berkahwin dengan bekas suaminya.

“Saya berpisah dari Emran lama dahulu, sebelum Bella muncul,” jelas Erra. Dan dalam doa-doa saya juga selalu berdoa untuk isteri pengganti kepada Emran, biarlah itu yang baik, yang mengasihani dan saya mendapat apa yang saya doakan.”

Sumber: KL Press

Warganet Terkejut Bila Laudya Cynthia Bella Dedahkan Perangai Sebenar Suaminya. Tak Sangka Sampai Macam Tu Sekali Perangai Suami Dia.

PELAKON dan pengacara Laudya Cynthia Bella memberitahu suaminya yang juga usahawan dari Malaysia iaitu Engku Emran bukanlah seorang lelaki yang romantik. Menerusi laporan Tribunnews, Bella mendedahkan perkara tersebut ketika sesi bual bicara bersama sahabatnya Titi Kamal yang disiarkan di laman Youtube.

Dalam perbualan mereka itu, Bella ada bertanya mengenai tips membina hubungan romantik dalam rumah tangga. Kata Titi, suaminya iaitu Christian Sugiono atau Tian bukanlah seorang lelaki yang romantik pada awal perkahwinan.

Namun berubah sikap setelah beberapa tahun mendirikan rumah tangga. “Sebenarnya Tian itu jenis yang cool… Sebelum ini, dia tak pernah beri bunga, tengok wayang bersama pun jarang sebab dia tak suka tonton filem. Tapi lama-lama dia mula terikut cara saya sehingga menjadi romantis, seiring berjalan waktu, bertambah usia perkahwinan kami,” kata Titi.

Mendengar kata-kata Titi itu, Bella terus mencelah dan memberitahu beruntung jika suaminya juga begitu. “Wah bagus betul, saya sujud syukur kalau dia (suami) mahu macam itu juga,” jawab Bella. Terdahulu, Bella dan Engku Emran berkahwin di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada 8 September 2017. Manakala, Titi dan Tian berkahwin pada Februari 2009.

SUMBER: Tribunnews

Beruntung Kalau Pilih Ank Kedua Sebagai Pasangan Hidup. Ank Kedua Ni Penuh Dgn Kelembutan Tapi Tersimpan Sedikit Ketegasan.

Sangat beruntung siapa yang memilih anak kedua sebagai pasangan hidup ini. Rata-rata anak kedua ini mempunyai keperibadian yang sangat baik dan juga penuh dengan kelembutan. Orang kata senang je nak jaga mereka ini, tak banyak ragam dan juga memeningkan kepala.

Anak kedua ini sering kali dikaitkan dengan kelembutan. Ya, mereka ini sangat lembut hati terhadap orang yang mereka sayangi. Bukan itu sahaja, mereka ini juga bijak jaga hati orang yang dia sayang. Aduh… mesti seorang yang sweet dan romantik anak kedua ini.

Ada orang mungkin tak nak pilih anak kedua atau ketiga tetapi inginkan anak pertama kerana dikatakan seorang yang mempunyai kepimpinan yang bagus. Setiap mereka ini mempunyai keunikan yang tersendiri sama seperti anak kedua ini.

Buat anda yang sedang bercinta dengan anak kedua ini tentu sangat menyenangkan dan begitu tenang hubungan anda bukan. Mana tidaknya mereka ini jenis cool sahaja, semua perkara dilakukan dalam tenang dan santai. Bahkan kalau ada masalah pun mudah sahaja nak diselesaikan, betul tak?

Buat mereka yang sedang hangat bercinta dengan anak kedua ini, jom kenali mereka ini lebih dekat. Apa yang membuatkan mereka ini lebih unik dari yang lain. Wow! Ramai yang tak tahu, anak kedua ini merupakan pendengar yang baik. Bukan sahaja dengar tetapi mempunyai respon yang baik dalam luahan hati anda. Haaa… mana nak cari pasangan macam ini, yang selalu mendengar luahan hati anda tanpa mengabaikan anda.

Paling bestnya mereka ini adalah seorang yang berfikiran terbuka. Jadi nak terima perkara-perkara baru bukan satu masalah buat mereka. Tapi kena juga dengan batasnya, bukan semua perkara mereka boleh terima. Kalau salah tetap salah, tapi kalau yang baik tentu sahaja mendapat sokongan yang baik darinya.

Sikap penyayangnya terhadap pasangan dan juga ahli keluarga sangat jelas. Mana tidaknya, jika sakit ataupun terlibat dalam masalah, mereka ini yang datang hulurkan bantuan. Sentiasa mudah bimbang dan pasti ingin menjaga orang yang disayangi dengan baik adalah keutamaan bagi dirinya.

Lebih menariknya, anak kedua ini lebih mudah untuk memahami seseorang. Mereka ini sentiasa cuba meletakkan perasaan yang sama seperti yang anda rasai. Mereka ini begitu mudah untuk dibawa bincang walaupun dalam hal-hal yang agak serius. Ini kerana, sikap bertolak ansur dan memahami begitu kuat dalam diri.

Paling seronok dan ramai yang suka adalah sikap mengalah dengan orang yang dia sayangi bukanlah satu perkara yang asing lagi dengan anak kedua ini. Nampak tak yang ego mereka ini tidak tinggi menggunung pun, tetapi ego mereka ini kalah dengan orang yang mereka sayangi. Untung sangat dapat anak kedua sebagai pasangan hidup ini. Cuba kenali anak kedua ini, mereka ini penuh dengan kasih sayang dan kelembutan orangnya. Tidak kiralah dengan seseorang yang mereka kenal ataupun tidak. Untung sangat jika dapat pasangan sebegini.

Sumber : Metro Terkini

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending