“Terima Kasih Atas Sumbangan” – Ustaz Ebit Lew Terharu Dengan Shuib

Pend4kwah Selebriti, Ustaz Ebit Lew menitipkan pesanan buat pelakon dan pelawak Shuib bahawa Allah sentiasa menyayangi hamba-Nya.

Terharu Dengan Bantuan Shuib

Perkongsian itu dibuat Ebit menerusi satu muat naik di ruangan Insta-Stories akaun Instagram miliknya. Sebagai info,Ebit kini aktif menyampaikan sumbangan buat mereka yang memerlukan termasuk ketika virus C0vid-19 yang sedang melanda negara.

 

Dalam k3sempatan itu,dia turut menyampaikan ucapan terima kasih kepada Shuib yang berkongsi posting berkenaan kerja amal Ebit di laman Instagram milik pelawak itu.

“Terima kasih Shuib. Allah sayang Shuib dan keluarga. Allah tambah rezeki dan kebaikan mencurah-curah.

“Terima kasih atas sumbangan,” katanya dalam muat naik berkenaan.

Ajak Bantu Usaha Ebit 

Difahamkan, ucapan Ebit itu juga merujuk kepada sumbangan dan sokongan yang diberikan oleh suami kepada penyanyi Siti Sarah itu. Shuib, dalam postingnya mengajak orang ramai menyokong usaha Ebit yang terus menyalurkan sumbang kepada yang memerlukan pada saat sukar ini.

Shuib turut berkongsi nama Pertubuhan Kasih Umat Malaysia yang dinaungi Ebit bagi tujuan amal itu dalam muat naik postingnya.Kongsi Shuib, mereka yang ingin menyumbang boleh salurkan ke akaun CIMB 8603546376.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply