Mereka Sudah Berbaik , Harap Hubungan Persahabatan Mereka Terus Kekal

Sudah ramai yang mengetahui tentang k0ntroversi yang melibatkan Fathia Latiff dan Zarina Anjoulie ini tetapi sekarang mereka sudah pun berbaik semula setelah bertahun bertel4gah.

Sejak daripada minggu lepas, mereka sudah mula memuat naik foto dan video bersama malah mereka kembali menjalinkan hubungan persahabtan mereka dan tidak lokek untuk berkongsi foto dan video mereka lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Fathia juga memberitahu untuk menjaga Zarina dengan sama sama belajar agama.

Daripada foto di instagram, netizen gembira dengan hubungan persahabatan mereka dan netizen juga berharap dan berdoa agar hubungan persehabatan tersebut terus kekal sampai bila bila.

Daripada komen netizen, mereka berharap agar Fathia terus istiqamah untuk bertudung malah ada jugak yang komen untuk tidak mengulangi kesilapan yang pernah Fathia lakukan.

Pada tahun 2019, Fathia mengejutkan industri hiburan tanah air apabila membuat keputusan untuk tidak berhijab selepas tiga tahun bertudung. Bagaimanapun, Jun tahun lalu Fathia kembali berhijab serta mahu berubah menjadi insan lebih baik.

Tetapi pada tahun lalu, Fathia kembali untuk berhijab dan juga ingin mengubah dirinya untuk menjadi insan yang lebih baik.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply