[VIDEO] Gadvh Dengan GF, Remaja T4mpar Pipi Sendiri Berulang Kali Tanpa Belas Kasihan!

Menjadi lumrah pasangan yang bercinta akan d1uji dengan pelbagai ujian yang mendatang. Apa yang penting adalah kedua-dua pihak mempercayai satu sama lain dan tidak meragu1 kesetiaan masing-masing.

Bagaimanapun, menerusi satu video dikongsi seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Ipei Pepei memaparkan pasangan muda yang dipercayai sedang bergaduh. Video tersebut bagaimanapun, meraih perhatian netizen yang rata-rata gel1 hati melihat gelagat pasangan ini.

Dah kenapa ni?

Menerusi video berdurasi 30 saat itu, pasangan ini dipercayai bergadvh tentang satu perkara sebelum si gadis bertindak menamp4r remaja lelaki ini dengan ‘kuat’. Bagaimanapun, remaja lelaki ini sama sekali tidak membal4s t4mparan gadis itu dan hanya mendiamkan diri.

Dei ore ngamak ore t4pa diri ore sendiri ore saye dio.

Tetapi apa yang mengejvtkan, apabila dia (lelaki) bertindak men4mpar dirinya sendiri berulang kali sebelum terduduk di situ dan mengalirkan air mata. Namun, tiada info tambahan di sebalik kejadian itu.

Video tersebut telah meraih ratusan komen dan telah dikongsi lebih 2.6k oleh pengguna Facebook. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sempat memuji tindakan remaja lelaki ini yang sama sekali tidak memvkul gadis itu walaupun dia diperlakukan sedemikian rupa.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply