Penangan kena cvcuk ke sis? Bertukar jadi Rosalinda ay amor =)

Vaksin merupakan salah satu kaedah untuk kita mengawal pandemik ini dan ia antara cara yang terbaik untuk melindungi masyarakat daripada
COVID-19. Sejak kemunculan COVID-19, pelbagai usaha telah dijalankan di seluruh dunia untuk membangunkan vaksin COVID-19.

Apa itu Vaksin COVID-19?

Vaksin COVID-19 merangsang sistem imun supaya jika kita terdedah kepada koronavirus SARS-CoV-2 (severe acute respiratory syndrome coronavirus 2), badan kita
boleh bertindak balas terhadap jangkitan COVID-19. Pelbagai platform seperti jujukan genetik RNA, viral vektor, virus nyahaktif dan sub-unit protein telah digunakan untuk menyediakan vaksin koronavirus yang selamat dan berkesan. Ia memberikan anda perlindungan terbaik terhadap COVID-19.

Pemberian vaksin kepada rakyat di Malaysia adalah sebanyak 2 dos. Pastinya sudah ramai yang sudah menerima suntikan vaksin Covid-19 dan paling kurang pun dos pertama. Hari ini SOP kerajaan juga disenaraikan penerima vaksin lengkap dengan tempoh matang sahaja dibenarkan untuk makan di kedai dan masuk ke premis tertentu.

Pelbagai reaksi dan maklum balas daripada rakyat selepas mendapatkan v4ksin mereka. Antara Kesan sampingan vaksin COVID-19 ;

 

Namun, lain pula yang terjadi pada pelakon cantik molek Anzalna Nasir.n Dalam perkongsian terbaharu di Instagram pelakon wanita ini, dia memberitahu sudah pun menerima dos kedua vaksin. Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah gelagatnya yang luarbiasa selepas dicucuk itu.

jom kita saksikan :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

Hahaha,… lain betul efek dia lepas 2nd Dose.. Rata2 followernya turut terhibur menyaksikan telatah pelakon ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

kesan vaksin yang jarang2 diketahui ni..

 

Aduiii mmg lawak…

dah jmpa Rosalinda Malaysia nii…

 

kena sampuk ke dik lepas vaccine..

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply