Pengalaman Uwais jaga Ayyash – Orang dah p4n1k g1la…

ULANG TAHUN Allahy4rham Siti Sarah Raisuddin yang ke-37 pada Rabu disambut dengan perasaan pilu dan seb4k oleh suaminya Shuib Sepahtu dan anak-anak.

Selamat Ulang Tahun kelahiran yg ke-37 Sayang.Harini I dgn Anak2 sambut Birthday U dkt rumah baru U.InsyaAllah,Walaupon berbeza keadaan,I tau u ade je dgn kitorang,RASA CINTA YG TETAP SAMA INSYAALLAH.Semoga Allah ampunkan segala dosa,dan Allah letakkan U disyurga Tertinggi.InsyaAllah,SEMOGA ALLAH SATUKAN KITA SEMUA DI SYURGA.AMIN,AL FATIHAH SITI SARAH BT RAISSUDDIN  15Sept1984-09Ogos2021

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Syukur Ya Allah,Besok Birthday Ibu(15/9) Allah hadiahkan kepulangan AYASH AFFAN harini,InsyaAllah kjp lagi dah boleh balik dah,,,Allahuakbar,,,Tangan,Jari sebijik tangan Ibu…Terima kasih semua mendoakan kesejahteraan Anak soleh ini,,,Terima kasih semua,,,SYUKUR YA ALLAH diatas RAHMAT MU 

Terbaru, disebuah laman instagram terdapat satu video mengenai Uwais yang menceritakan pengalaman beliau yang telah menjaga adiknya Ayash.

Abang Uwais dah pan1k gil4 dah 😁

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cerita Artis Malaysia (@ceritaartismalaysia)

Melalui video tersebut, Uwais mengatakan yang dia p4n1k apabila Uwais men4ngis seperti bayi tersebut tidak bern4fas dan shuib menerangkan situasi sebenar agar Uwais tidak berasa takut atau p4nik lagi.. Semoga selepas ini Abang Uwais dapat jaga Ayyash dengan baik lagi.. ameen.. Good Boy Abang uwais.

KOMEN NETIZEN:

Pandai abg Uwais jaga adik2nya

Abg syg adiknya

Abang Uwais risaukan adik ye…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Media malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply