Rindu yang bertandang, tiada penghujungnya…

“Nak jumpa anak saya dulu. Rindu yang tiada penghujungnya. Tak apa, ini dugaan untuk saya tapi kebenaran akan terjawab. Insya-Allah,” katanya sambil menuju ke sebuah kereta di luar IPD berkenaan.

Kemudian, Sharnaaz memuat naik video di Instagram dia berpelukan dan mencivm Jebat berulang kali. Malah, Jebat juga seakan merindui bapanya apabila tidak melepaskan Sharnaaz dari pelvkan.

“Saya okey Insya-Allah. Baba sangat cintakan kamu,” tulisnya ringkas.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Berikut adalah kenyataan daripada Sharnaaz Ahmad ketika ditemui media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul selepas dibeb4skan oleh P0lis dengan jaminan berikutan k3s m3mukvl dan menend4ng pengawal keselamatan di sebuah kondominium di Segambut.

Terdahulu, Sharnaaz Ahmad dalam satu kenyataan mengatakan dirinya telah memberikan kerjasama dengan pihak polis bagi menjalankan siasatan dan masih menunggu tarikh untuk dakwaan kes di mahkamah.

Tambahnya, dia mengatakan dirinya tidak bodoh untuk bertindak seperti itu dan meminta agar orang ramai tidak membuat sebarang spekulasi serta tunggu cerita sebenar daripada pihaknya.

Meninjau diruangan komen, rata2 netizen mendoakan yang terbaik untuk Sharnaaz.

“The mix feeling… please endure and stay strong for jebat..”

 

Sumber : Instagram Sharnaaz Ahmad & The Vocket.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply