Mamat Tegvr Jaafar Onn Buat Trend Lagu ‘Swipe Challenge’

Hari ini lagu berjudul Swipe nyanyian asal Alyph menjadi antara yang popular menerusi aplikasi TikTok. Sebuah lagu baru dan turut menjadi perhatian ramai kerana kemunculan usahawan kosmetik terkenal, Dato Seri Vida yang berganding bersama penyanyi ini.

Bagaimanapun, terbaharu pengacara, pelakon dan penyanyi senior, Jaafar Onn buat trend lagu Swipe Challenge telah meraih perhatian warganet. Menerusi rakaman tersebut Jaafar Onn miming lagu viral ini dan membuat gayanya tersendiri.

Ramai yang terhibur dengan video Jaafar Onn buat trend lagu Swipe Challenge ini. Kalau sudah nama pun penghiburkan, memang ada sahaja ideanya.

Namun begitu, seorang pemuda yang juga pemilik akaun TikTok mamatgotnochill baru-baru ini tegur Jaafar Onn buat trend lagu tersebut. Berikut adalah video yang dikongsikannya:

@mamatgotnochill

Maybe swipe up #fyp #foryou

♬ original sound – Mamatgotnochill – Mamatgotnochill

Umum sedia tahu Mamatgotnochill ini cukup terkenal dengan video yang menegur pengguna TikTok buat trend terkini. Sudah tentunya teguran lelaki ini hanyalah untuk hiburan semata-mata dan video kali ini telah meraih lebih 200 ribu tontonan.

Namun teguran Mamat pada video Jaafar Onn tersebut menerima reaksi negatif dari warganet. Ini kerana orang ramai berpendapat cara ‘swipe’ Jaafar Onn itu betul je.

Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian ini:

“Kalau bang jakpo tengok ni mesti dia akan jawab ‘suka hati aku la!’ Ergh”

Screenshot at Nov 03 08-52-37

“Hahaha laju je buat kerja”

Screenshot at Nov 03 08-52-20

“Kahkahkah dah agak dahh..Mamat mesti interframe nye..Sian bang jakpo”

Screenshot at Nov 03 08-52-02

“Boleh la mat, Abang Japor buat tu swipe up la..”

Screenshot at Nov 03 08-51-41

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply