“Perlu Ke P3rli Macam Tu?!” – Ajak Berkolaborasi, Netizen Sind1r Caprice Cuba Malukan Aliff Syukri

Sering terpalit dengan kontr0versi, penyanyi rap Caprice kali ini dis1ndir netizen apabila membuat perkongsian di media sosial menyatakan bahawa dia mahu berkolaborasi bersama usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri.

Dalam hantaran tersebut, Caprice meluahkan rasa bangga dengan kejayaan Alyph menerusi lagu Swipe yang menjadi fenomena di platform media sosial dan dalam pada itu menjemput Aliff Syukri untuk membuat lagu bersama.

First off salute to Alyph for the massive single & success of Swipe… 2nd of all, alang-alang jom ah Aliff Syukri buat lagu.. tanpa any sotongs ahhhh…”</

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)

Bagaimanapun, perkara itu dikritik netizen yang menganggap Caprice seakan-akan memerli Aliff Syukri serta tidak menghormati situasi yang sedang dihadapi oleh usahawan berkenaan.

 

Malahan ada juga segelintir netizen bertanyakan tentang perkembangan kes sam4nnya terhadap sebuah pasar raya terkenal di Malaysia, Mydin Mohamed Holdings Berhad (MYDIN).

Sekadar info, Caprice sebelum ini memberitahu bahawa dia akan memfailkan sam4n terhadap syarikat MYDIN kerana mend4kwa dirinya disind1r melalui satu ciapan yang dibuat.

 

 

caprice

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply