”Nak Buat Cerita Pun Agak-Agaklah..”, – Ini Tindakan TMJ Pada Seorang Individu Lelaki Tersebut

Baru-baru ini, seorang pemuda memuat naik ciapan mengatakan dia diIangar oleh polis pengiring kepada Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim dalam keses4kan lalu lintas di persimpangan lampu isyarat.Apa yang dikes4linya adalah keretanya tergeseI pada divider di tepi jalan sebelum melihat konvoi TMJ.

Pemuda tersebut yang juga pengusaha kantin berkata, sekiranya keretanya dihantar untuk servls di bengkel menggunakan insur4ns boleh memakan tempoh selama sebulan.Soalnya lagi, jika tiada kenderaan, apakah nasib yang bakal diterima oleh para pekerja termasuk ahli keluarganya sendiri.

Nak buat cerita pun agak-agaklah.Tidak berdiam diri, ciapan tersebut mendapat perhatian Tunku Ismail dengan menegur dan menasihati pemuda tersebut agar berh4ti-h4ti sebelum ‘mereka’ cerita membabitkan dirinya dalam inslden berkenaan.Tunku Ismail berkata, baginda sendiri tidak keluar rumah sepanjang hari kejadian tersebut berlaku. Dalam masa sama, Tunku Ismail mengaitkan tindakan pemuda tersebut dengan ‘taktlk’ Pilihan Raya Umum (PRU) dengan mengatakan terdapat banyak cara positif yang lebih ef3ktif boleh digunakan. Bukannya dengan cara mengh4sut dan menlpu kerana ia tidak akan menyelesaikan masaIah-masaIah rakyat.

Berani kerana benar, saya masih tak rabun.K3s tersebut tidak terhenti di situ apabila pemuda berkenaan membalas kenyataan Tunku Ismail dengan nada berani.Tak tahu siapa yang saIah atau benar, diharapkan agar masaIah ini dapat diselesaikan. Mungkin juga berlakunya sedikit saIah faham.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply