Netizen Komen Tak Cantik Lepas Bed4h Hidung, Sekali Lana Nordin Balas Lagi Padu “Okay la dari ko m4lu tunjuk…”

Seperti yang orang ramai tahu, pelakon Lana Nodin baru-baru ni menjalani pembed4han plastik mencantikkan bahagian hidungnya.

Pelakon itu mendedahkan pembed4han dilakukan di Korea Selatan yang memakan belanja sebanyak RM166,000.

Difahamkan, ini merupakan pembed4han kali keempat selepas dia mengalami kem4langan motosikal ketika berusia 19 tahun.

Kalau sebelum ni guna silikon, kali ni Lana guna tul4ng rusuk menggantikan silikon yang mana bersifat kekal.

Tapi, ada netizen meninggalkan krit1kan mengatakan hasil pembed4han tidak cantik. Ada juga yang membandingkan wajah Lana yang dulu dengan yang sekarang.

“Aku Cantik Bukan Untuk Ko Pun..”

Tidak berdiam diri, Lana kemudian dilihat membalas komen netizen itu dengan menjelaskan bahawa dirinya yang mencantikkan wajah demi suaminya, David McKienzie.

“Okay la dari ko m4lu tunjuk muka sendiri, aku cantik bukan untuk ko pun, untuk laki aku.”-Balas Lana

“Saya Bukan Ubah Ciptaan Allah, Cuma Merawat…”- Lana Nodin Dah Rujuk Pakar Agama & Minta Izin Suami Bed4h Hidung

Pelakon berkontroversi, Lana Nodin enggan melayan prov0kasi berhubung tindakannya melakukan pembed4han pada bahagian hidung di sebuah pusat perub4tan terkemuka di Seoul, Korea Selatan, baru-baru ini.
Lana atau nama sebenarnya, Mazlina Hasan Nodin berkata, dia tidak terkesan dengan kecaman netizen yang menyel4r perbuatannya kerana sudah mendapat keizinan suami.

“Kenapa saya nak takut kec4man netizen. Saya bukannya mengubah ciptaan Allah, sebaliknya saya meraw4t hidung akibat kesan kemal4ngan yang dialami ketika berusia 17 tahun.

“Saya bukannya artis hip0krit. Saya tahu ada ramai artis membuat pembed4han wajah, tetapi cuba berahsia.

“Apabila saya mendedahkan perkara ini dalam laman Instagram (IG), saya menerima banyak mesej peribadi termasuk selebriti yang berminat mengetahui kos dan lokasi pembed4han dilakukan.

“Keputusan membuat pembed4han hidung di Korea Selatan didorong suami yang tidak suka melihat saya dikec4m berikutan kec4catan dialami pada bahagian hidung,” katanya kepada BH Online.

Lana berkata, dia terlebih dahulu merujuk kepada pakar agama berhubung isu pembed4han hidung itu.

“Mereka nyatakan apa yang dilakukan tidak salah kerana saya mahu mendapatkan raw4tan, bukannya mengubah ciptaan Tuhan,” katanya.

Mengulas kos pembed4han jenis ‘rhinoplasty’ yang menelan belanja sebanyak RM186,000 itu, pelakon drama Suamiku Lelaki Pend0sa itu berkata, ia disebabkan perkhidmatan terbaik ditaw4rkan hospital berkenaan.

“Sejujurnya, saya takut dengan jarum. Masa suami cadangkan saya buat pembed4han, timbul perasaan berbelah-bahagi.

“Namun, suami meyakinkan saya bahawa pusat perub4tan dicadangkan itu adalah yang terbaik, jadi saya mengikut sahaja. Pembed4han berjalan lancar dan mengambil masa selama lapan jam.

“Sebaik sedar, hidung sudah berbalut. Saya sangkakan kesan kes4kitan akan berlarutan, tetapi rupanya tidak.

“Memang tiada sebarang komplikasi berlaku, wajah pun tidak bengkak. Sesuailah dengan nilai kos dikeluarkan.

“Saya akan berada di Seoul dalam tempoh dua minggu lagi. Suami mahu saya berehat,” ujar ibu kepada sepasang cahaya mata ini.

Terdahulu, isteri kepada David Mckenzie memaklumkan pembed4han kali keempat dilakukannya menggunakan tulang rusuk berbanding silikon atau pl4stik kerana sering terkena j4ngkitan.

Sekadar info, Lana Nodin telah mendirikan rumah tangga bersama David Mckienzie pada Mei 2015. Pasangan ini turut dikurniakan dua orang cahaya mata, Gia Quinn dan William Daud.

Kredit: Instagram Lana Nodin

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber : http://limauasamboi.pw/

 

Be the first to comment

Leave a Reply