Puteri Sarah Ded4h Ada Ahli Keluarga Kazar Akan Dlheret Ke Mahk4mah

PELAKON Puteri Sarah Liyana membid4s kenyataan yang dikeluarkan oleh aktor Kazar Saisi yang berpendapat kemelvt rumah tangganya dengan Syamsul Yusof sebagai satu isu kecil.

Bagi Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 37, perkara tersebut sudah dibawa ke mahkamah dan ia bukanlah satu hal yang boleh dipandang ringan.

“Pada dia mungkin ini perkara kecil, tetapi tidak kepada pihak mahkamah. Kalau masalah kecil kenapa perlu sampai ke mahkamah.

“Saya malas nak komen lanjut. Apa sahaja kenyataan eloklah bawa ke mahkamah,” katanya.

Sarah ditemui ketika majlis sambutan ulang tahun jenama Body Flasshh yang diadakan di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada Rabu.

Kazar sebelum ini dalam satu temubual berharap agar masalah yang turut mengaitkan anaknya itu iaitu Ira Kazar dapat diselesaikan secara baik antara mereka.

Ira adalah nama yang disebut sebagai punca berlaku masalah dalam rumah tangga pasangan ini.

Susulan kemelvt yang mel4nda, Sarah membuat dua aduan terhadap Ira iaitu di Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) atas dakw4an penglibatan orang ketiga dalam rumah tangganya manakala di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur atas dakw4an melakukan gangguan.

Bercakap mengenai perkembangan kes berkenaan, Sarah meluahkan rasa lega apabila semuanya berjalan lancar meskipun terpaksa menunggu tarikh perbicar4an yang dijangka berlangsung pada Ogos 2023.

Dia masih menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa

“Syukur semuanya on track. Walau perbicaraan masih lama, tapi ada perintah injunksi. Jadi saya rasa ia sebagai pelindung.

“Saya juga ingin maklumkan pihak sana akan dikenakan tindakan susulan seorang keluarga mereka mengeluarkan kenyataan tentang saya di media sosial baru-baru ini,” ujarnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Sementara itu Sarah enggan memberi komen tentang status hubungan dengan suaminya yang terus menjadi tanda tanya dalam kalangan peminat apabila kedua-dua dilihat tidak lagi bersama dan sibuk dengan kerjaya masing-masing.

Dia bagaimanapun memberitahu Syamsul masih menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa.

“Saya no comment (hubungan dengan Syamsul). Dia masih berjumpa dan hubungi anak-anak. Dia masih menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa.

“Anak-anak pun tidak bertanya tentang hubungan kami kerana mereka tahu ayahnya memang sibuk sejak dahulu. Sekarang ini kalau saya sibuk di lokasi, Syamsul akan meluangkan masa bersama anak-anak,” jelasnya.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply