”Terima Kasih Untuk Semuanya”, – Luahan Isteri Tajul Di ‘IG’ Buat Ramai D0akan

Tajul Ariff Noor bin Md. Shari atau lebih mesra disapa Tajul merupakan seorang penyanyi dan pelakon lelaki Malaysia. Dia merupakan saIah seorang adik kepada penyanyi, Achik Spin.Menerusi perk0ngsian isteri Tajul, gambar-gambar yang dimuatnaik itu merupakan perjalanan mereka berdua bermula dari awal pernikahan sehingga sekarang. Di p0sting tersebut, isterinya sempat menitipkan ucapan terima kasih buat Tajul dan juga selamat ulang tahun perkahwinan mereka.

Share sikit perjalanan hidup sepanjang perkahwinan kitorang. hehe happy aniversary sayangku, terima kasih untuk semuanya @tajulofficial.Menjengah keruangan k0men p0sting tersebut, ramai peminat yang turut rasa gembira apabila melihat kebahagiaan mereka berdua dan mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan buat mereka. Peminat turut mendoakan kebahagiaan buat Tajul sekeluarga.

PENAMPILAN terbaharu isteri kepada penyanyi Tajul Ariff iaitu Nurul Shamieza Eddie yang kini bertudung menarik perhatian netizen di laman s0sial.Mengakui berasa kekok pada mulanya, Nurul Shamieza atau lebih mesra disapa sebagai Ica bersyukur kerana sudah mendapat ketenangan yang dicari selama ini.”Mula-mula rasa kekok, tapi lama-lama Alhamdulillah… tak pernah rasa perasaan tenang macam ini. Akhirnya Ica dah dapat apa yang Ica cari selama ini.

Happy Anniversary Ica dan Tajul. semoga menjadi keluarga SAMAWA dan bahagia hingga ke jannah firdausi dan selalu dimurahkan rezeki yang luas seperti lautan.Ada juga yang turut mend0akan buat isterinya Ica untuk terus istiqomah dan tidak putus asa dalam penghijrahannya walaupun pelbagai dug4an yang dihadapi olehnya.Sekadar info, Tajul berkahwin dengan Nur Shamieza Eddie pada 10 Disember 2017 dan dikurniakan seorang cahayamata, Adriana Carissa kini dia mendapat seorang lagi cahaya mata bernama Adrian Rifqy.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply