”Saya Akan Cuba Pujuk Semula Ayah Dan Mama”, – Akhirnya Pelakon Syamsul Yusof Buat Keputusan Ini

Pengarah kontr0versi, Syamsul Yusof menegaskan dia tidak berniat sama sekali untuk membelakangkan ibu dan ayahnya susulan pernikahan keduanya bersama seorang wanita yang dikenali sebagai Ira Kazar di Thailand.“Saya sudah menonton video tanglsan ayah dan saya sudah membaca komen-komen mama menerusi media s0sial. Saya tidak pernah berniat untuk membelakangkan ayah dan mama.

“Saya sedar keputusan saya ini tidak mudah mereka terima. Namun, seperti saya kata tadi ia adalah mengenai masa. Saya berdoa agar masa mengubat kami semua,” ujarnya.“Saya akan mencuba sedaya-upaya untuk memujuk semula hati ayah dan mama. Saya tahu ia bukan mudah. Insya-Allah saya tidak akan pernah berhenti mencuba. Doakan.

Gara-gara berita sensasi berhubung pernikahannya dengan pengarah terkenal, Syamsul Yusof , nama Ira Kazar terus menjadi perhatian wargamaya sehingga menjadi ‘tr3nding’ di laman Twitter.Bukan itu sahaja, nama suaminya, Syamsul turut sama ‘tr3nding’ di platform terbabit.Meninjau ke ruang ciapan dalam aplikasi berkenaan, Ira menerima pelbagai kec4man dan kata-kata negatlf daripada netizen. Namun, di sebalik t0haman yang dilemparkan itu, ada juga pengguna yang ‘bersimpati’ dengan nasib isteri kedua, Syamsul Yusof ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

Mana tidaknya, buat perkahwinan kali pertama, Ira sama sekali tidak berpeluang merasai busana pengantin atau majlis pernikahan yang sewajarnya. Malah, acara pernikahan tersebut juga dilakukan di Thailand tanpa saudara mara dan sahabat handai.Dalam pada itu, Syamsul turut menegaskan dia akan berusaha untuk memperbaiki semula hubungannya bersama Puteri Sarah untuk kembali berbaik seperti sebelum ini.Malah, dia meminta kepada orang ramai supaya memberikan dia ruang dan waktu untuk memulihkan keadaan dan perlu meletakkan keutamaannya dengan segera terutama dua orang anaknya yang dianggap sebagai ny4wanya sendiri.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:Hm

Be the first to comment

Leave a Reply