Ezzaty Abdullah mengakui menolak hidup secara berpolig4mi dan tidak rel4 berm4du

Pelakon cantik Ezzaty Abdullah mengakui menolak hidup berpolig4mi dan tidak rel4 bermadu jika suaminya ingin berkahwin lain.

Suaminya juga seorang pelakon bernama Azwan Kombos.

Ezzaty bertegas, dia rela melepaskan orang yang disayangi daripada perlu untuk berkongsi kasih sayang dengan suaminya.

Islam memang membenarkan polig4mi tapi tidak bagi pelakon ini Ezzaty Abdullah ini kerana dia tidak boleh menerima polig4mi  dalam hidupnya.

“Tapi jika Azwan mahu berkahwin lagi, saya rela dicer4ikan daripada hidup bermadu. Sudah tentu saya sayangkan suami saya tapi untuk hidup berpoligami tu tak sanggup,” katanya kepada Astro Gempak.

Memandangkan sekarang ini Ezzaty tengah membintangi satu drama bersiri yang berjudul The Maid yang mana Ezzaty merupakan isteri ketiga dalam drama ini dan dia diminta untuk mengvlas isv polig4mi.

Ezzaty menjawab isv tersebut dengan mengatakan dia takut untuk bawak itu kerana watak tersebut 360 lain daripada wataknya kerana dia dikenli dengan watak lembut dan baik sahaja katanya.

Drama bersiri The Maid ini dibintangi oleh Norman Hakim ,Mira Filzah, Sherry Al Hadad, Datin Paduka Eina Azman, Ezzaty Abdullah, Zarina Zainoordin, Ieda Moin, Nadya Shahera, pengacara Gempak TV iaitu Isha Norsham dan Siti Khadijah.

Drama yang ditayangkan di Astro Ria  , Astro Ria HD pada setiap hari rabu jam 9.30 malam .

Sumber : Ge,mpak

Be the first to comment

Leave a Reply